gardeshban.ir

هتل بزرگ پارک حیات (Park Hayat Hotel) هتلی 5 ستاره در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه‌ی‌ ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه است.
کد خبر: ۵۶۲۹۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱-1401 September 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند. یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل است.




هتل بزرگ پارک حیات (Park Hayat Hotel) هتلی 5 ستاره در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه‌ی‌ ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه است که برای زائرین حرم امام رضا (ع) و گردشگران داخلی و خارجی احداث گرديده است. این هتل در فاصله حدود ۶ کیلومتری شهر قرار دارد. از بهترین مزایای آن دسترسی آسان به بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه می‌باشد.

یکی از بهترین مزیت های هتل 5 ستاره پارک حیات ویو عالی و موقعیت آن در دل منطقه ییلاقی طرقبه است. موقعیت هتل، ویو عالی آن، آب و هوای عالی، محیط زیبا، شیک و تمیز و برخورد خوب پرسنل از دیگر ویژگی هایی است که مسافران در نظرات خود راجع به هتل عنوان کرده اند.

اتاق های هتل

هتل پارک حیات با مساحت ۳۱۰۰۰ مترمربع و ۲۵۰۰۰ متر زیربنا، دارای 4 طبقه و ۳۲۰ واحد اقامتی است كه شامل آپارتمان، سوئیت های لوکس و تالار می‌باشد. از اتاق های هتل می توان به آپارتمان های یک خوابه، اتاق عروس، اتاق ویژه معلولین، اتاق های VIP و… اشاره کرد.

هتل پارک حیات مشهد


رستوران های هتل

هتل بزرگ پارک حیات دارای 3 رستوران می باشد. رستوران الماس با ظرفیت 200 نفر و رستوران VIP فیروزه با ظرفیت 700 نفر در طبقه اول هتل واقع شده اند که هزینه صرف غذا در آنها مجزا می باشد. رستوران فرنگی هتل نیز با سرو غذا در دل طبیعت و فضای باز یکی از گزینه های انتخابی عالی برای مهمان هاست.

همچنین هتل دارای چند کافی شاپ از جمله یک کافی شاپ در لابی هتل و کافه هایی با فضاهای مدرن و سنتی می باشد که می توانید به همراه خانواده و دوستان از نشستن دور هم و نوشیدن چای یا قهوه لذت ببرید.




امکانات هتل

از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، رستوران با ظرفیت 700 نفر، اینترنت رایگان در لابی، صبحانه رایگان، استخر (طبق تعرفه هتل) و… اشاره کرد.

مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا بخار، جکوزی، اسپا، حمام ترکی و باشگاه ورزشی می باشد. برای استفاده از خدمات مجموعه آبی هتل نیاز به پرداخت هزینه جداگانه می باشد.

هتل پارک حیات مشهد


همچنین تمامی اتاق های هتل دارای امکانات مناسب از جمله صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، یخچال، روم سرویس، سیستم تهویه، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… می باشند.




جاذبه های دیدنی نزدیک هتل

امامزاده یاسر و ناصر
منطقه ییلاقی طرقبه
منطقه بند گلستان
مجموعه تفریحی چالیدره
مرکز خرید ویلاژتوریست
بازار بین المللی بعثت
پارک جنگلی وکیل‌آباد

چطور به هتل پارک حیات برویم ؟

همانطور که در ابتدا گفتیم این هتل در منطقه ییلاقی طرقبه واقع شده است. برای رفتن به هتل ابتدا باید به سمت انتهای بلوار وکیل آباد بروید و از آنجا وارد جاده طرقبه شوید. در جاده طرقبه پس از طی مسافتی حدودا 5 کیلومتری به امام خمینی 1 و هتل پارک حیات می رسید.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ جاده طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

تلفن تماس هتل: 051-3137

تلفن جهت رزرو اتاق: 051-3138

وبسایت هتل: www.hotelparkhayat.com

صفحه اینستاگرام هتل: park.hayat.hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار