gardeshban.ir

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در جلسه با فعالان اقتصادی کیش گفت: اصلاح قانون مالیات در مناطق آزاد کشور پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۱۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱-1401 September 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیگیری اصلاح قانون مالیات در مناطق آزاد



پیگیری اصلاح قانون مالیات در مناطق آزادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الله عبدالملکی گفت: مناطق آزاد کشور در سال‌های گذشته کارکرد‌های مثبت و منفی متفاوتی داشته اند و برخی از اشکالات موجود در مناطق آزاد کشور باید برطرف شود.

وی افزود: برخی از این اشکالات مربوط به خود مناطق آزاد است و در همان مناطق حل خواهد شد و برخی از اشکلات ملی مثل مالیات و ورود خودرو را تا رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری می‌کنیم.

عبدالملکی حل کردن مسائل مربوط به سرمایه گذاران را از اولویت‌های دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برشمرد و گفت: چهار کمیته ارزی، مالیاتی، گمرکی و اداری و اجرایی تشکیل شده است تا مشکلات سرمایه گذاران مناطق آزاد پیگیری و حل شود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به ضوابط دست و پاگیر در مناطق آزاد کشور گفت: برخی از این ضوابط، بدون پشتوانه قانونی ایجاد شده و این ضوابط دست و پاگیر حذف خواهند شد.

عبدالملکی بر جذب سرمایه گذار خارجی، برنامه ریزی در راستای برنامه هفتم توسعه و حل مشکل مسکن کارکنان مناطق آزاد کشور تاکید کرد و گفت: برای ساخت مسکن کارکنان، زمین با قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار داده خواهد شد تا برای کارکنان خود مسکن مناسب تهیه کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات موجود در منطقه آزاد کیش گفت: این مشکلات در طول سال‌های گذشته ایجاد شده و حل این مشکلات در کوتاه مدت دشوار است.

مهدی کشاورز بر تعریف دقیق ماموریت‌های مناطق آزاد، الگو گرفتن از تجربه‌های موفق دنیا، توسعه متوازن و ثبات مدیریتی در مناطق آزاد کشور تاکید کرد.

برخی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش هم مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار