gardeshban.ir

سفارت ایران در عمان به تجار و بازرگانان ایرانی توصیه کرد که قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت کند.
کد خبر: ۵۶۳۶۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱-1401 September 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
توصیه سفارت ایران در عمان به تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی



در متن این اطلاعیه آمده است: « به هموطنان گرامی که علاقه‌مند به سفر و فعالیت اقتصادی اعم از تجارت و یا سرمایه گذاری در سلطنت عمان هستند، توصیه می‌شود قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت نمایند.

بدون ‌تردید وعده‌های برخی اشخاص‌ غیر مسئول و متفرقه و یا اطلاعات پراکنده‌ی برخی مؤسسات غیررسمی و یا توصیه‌های کلی و نادرست برخی کانال‌های تلگرامی و یا اینستاگرامی که به دنبال تبلیغات و کسب درآمد بوده و صرفا به منافع خود می‌اندیشند، منبع مطمئن و مسیر قابل اتکائی برای شروع فعالیت اقتصادی و اخذ خدمات مالی یا کنسولی نمی‌باشند.

در این راستا، یک بار دیگر ضمن تأکید بر آمادگی بخش‌های ذیربط این سفارت برای ارائه مشورت‌های لازم به کلیه متقاضیان، شماره تلفن و نشانی کانال‌های اطلاع رسانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان، بشرح ذیل اعلام می‌گردد:

نشانی وب سایت:
‌‏https://oman.mfa.gov.ir
‌شماره واتساپ سفارت جهت ارسال پیام:
00968-98223941شماره تماس سفارت:
00968-24696944
00968-24696947
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار