gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش فروش انواع روغن­ های موتوری و صنعتی به منظور ثبات بازار و رفاه حال مصرف­ کنندگان محصولات این شرکت در 8 ماهه سال جاری خبر داد .
کد خبر: ۵۶۳۷۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱-1401 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :




به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، حسینی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت: براساس آمار منتشرشده در سایت کدال، طی 8 ماه اول سال 1401، فروش­داخلی روغن­ های بنزینی، دیزلی و صنعتی شرکت نفت ایرانول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 52درصد، کل فروش ریالی شرکت 60 درصد و مقدار کل تولید شرکت 8 درصد افزایش داشته است. این اعداد ثابت می‌کنند که ایرانول در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و با تداوم روند فعلی در آینده نیز اخبار بسیار مثبتی از ایرانول خواهیم شنید.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: توسعه سهم بازار و ارتقا سود سهام، دو ماموریت اصلی شرکت ایرانول است که در راستای آن طی 8 ماه سال جاری، کارکنان شرکت نفت ایرانول با تلاش بی­ شائبه، همدلی و برنامه­ ریزی­ های انجام شده، توانستند نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش تولید و فروش، اهداف توسعه ­ای این شرکت را محقق کنند.

محمد حسینی در پایان افزود: با پیش­بینی­ های به عمل آمده تا پایان سال جاری نیز طبق استراتژی­  تدوین شده از سوی شرکت و برنامه­ های عملیاتی ذیل آن، علاوه بر افزایش سوددهی، شاهد رضایت بیشتر مصرف کنندگان و ثبات بازار باشیم و امیدواریم که برنامه ­های تدوین شده بتوانند این شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار