gardeshban.ir

بازدید مدیر عامل تاپیکو از پالایشگاه روغن سازی ایرانول/
مدیر عامل، عضو موظف هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) روز چهارشنبه 7 دی‌ماه از پالایشگاه روغن سازی تهران نفت ایرانول و پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری این پالایشگاه، بازدید کردند.
کد خبر: ۵۶۶۲۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱-1401 October 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری در آستانه افتتاح
 

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه تهران از مهم‌ترین پروژه‌های جاری ایرانول است که با هدف بهینه سازی فرآیند پالایش (بهبود راندمان)، تولید محصولات با کیفیت بالاتر و ارزش افزوده بیشتر و افزایش سوددهی شرکت اجرایی شده است.

بر اساس این خبر، مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی از اولویت‌های تاپیکو می‌باشد، ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از این طرح‌ها در ایرانول، تصریح کرد: با توجه به منافع راه اندازی این پروژه برای ایرانول و سهامداران، انتظار می‌رود پیمانکار و دیگر ارکان پروژه تلاش کنند که مراحل پایانی با سرعت بیشتری اجرایی شود.

 در ادامه این بازدید محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، ضمن تقدیر از تاپیکو به دلیل حمایت‌های همه جانبه از اجرای پروژه موم‌گیری اظهار کرد: بهره برداری از این پروژه باعث افزایش سودآوری و کیفیت محصولات تولیدی ایرانول خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با خرد جمعی، همدلی و تلاش مضاعف پیمانکار این طرح و پرسنل و مدیران شرکت همزمان با دهه مبارک فجر این پروژه افتتاح و در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار