gardeshban.ir

اوبود بالی منطقه ای رویایی و جذاب است که همه جاذبه های طبیعی را در خود جای داده است.
کد خبر: ۵۶۶۴۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱-1401 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
اندونزی، این کشور سرسبز آسیایی، پر از منابع طبیعی جنگل ها سواحل و جاهای دیدنی است به همین دلیل گویی نگینی است که در انگشتری آسیا می درخشد. اوبود یکی از جاذبه های این کشور زیباست که خود دیدنی های بسیاری دارد. اوبود بالی منطقه ای رویایی و جذاب است که همه جاذبه های طبیعی را در خود جای داده است. 

گشت و گذار در شالیزارها، سیر در جنگل ها، نشستن در کنار رودخانه، استراحت در زیر آلاچیق ها، رفتن به بازار و خرید لباس های سنتی از جمله تجربیاتی است که می توان از سفر به اوبود به دست آورد. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با منطقه ابود بالی بیشتر آشنا شوید.

آثار تاریخی باستانی ، فرهنگ غنب مردمان مهمان نواز و مهربان منطقه ، هتل ها و رستوران های لوکس و لاکچری ، فروشگاه های مناسب خرید و آب و هوای بینظیر و خنک منطقه ابود بالی باعث جذب توریستان به این منطقه شده است. شما میتوانید مکانی دنج را پیدا کنید و بنشینید و ساعت ها در آرامشی وصف نشدنی به متاظر خارق العاده ی اطرافتان خیره شوید و از هوای مطبوع نهایت لذت را ببرید .

منطقه ابود بالی


دوچرخه سواری از دیگر گزینه های مفرح در منطقه ابود بالی است. دوچرخه سواری میان درختان سبز و بلند در اوبود قطعا برایتان جالب خواهد بود. شما میتوانید سرتاسر این منطقه را با دوچرخه گشت بزنید و خوش بگذرانید.

منطقه ابود بالی


ابود که از آن با عنوان پایتخت فرهنگی جزیره نیز یاد میکنند انتخاب های دیگری برای گشت و گذار به شما میدهد. شما در سرتاسر جزیره ی توریستی گردشگری بالی صنایع دستی بسیاری را خواهید دید. جالب است بدانید تمامی این صنایع دستی در روستاهای ابود ساخته میشود.

منطقه ابود بالی


جنگل زیبای میمون ها ، دریاچه ی براتان ، غار فیل ها ، معابد باستانی متنوع و متعدد و شالیزارهای پلکانی از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی منطقه ابود بالی است. تک به تک این اماکنی که نام بردیم هر کدام یکی از بهترین اماکن در جزیره ی بالی است پس فرصت رفتن به این منطقه ی منحصر به فرد را از دست ندهید ، قطعا پشیمان خواهید شد.

پارک فرهنگی در ابود مساحتی بالغ بر 240 هکتار دارد . هنرمندان بسیاری در پارک به مجسمه سازی مشغول اند و به علاقه مندان هم یاد میدهند .شما هم میتوانید به تماشای آنها مشغول شوید و هم میتوانید آموزش ببینید و خودتان به ساختن مشغول شوید.

منطقه ابود بالی
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار