gardeshban.ir

شرکت نفت ایرانول در 9ماهه سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل علاوه بر افزایش سهم بازار داخلی توانست 105 میلیون دلار ارزآوری داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱-1401 October 14
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمدحسینی مدیرعامل این شرکت با ارائه آماری دقیق از روند صعودی تولید و فروش ایرانول طی دوره مالی 9 ماهه سال جاری تصریح کرد: ایرانول به عنوان يکي از قديمي‌ترين و خوشنام‌ترين شرکت‌هاي فعال در صنعت روانکار، توانست طی 9 ماهه سال 1401 بر اساس آمارهای منتشر شده در سایت کدال، با غلبه بر چالش ها و مشکلات پیش روی صنعت روانکار رشد چشمگیری را در بیشتر شاخص ها به دست آورد.

بر اساس این خبر، حسینی اظهار کرد: با توجه به نیاز بازار طی 9 ماهه سال 1401 در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، میزان تحقق مقدار تولید کل 105 درصد، عرضه روغن‌های موتوری ۱۱۱ درصد و فروش روغن‌های صنعتی 110 درصد بوده، که نشان از عزم جدی این شرکت برای توسعه تولید و افزایش سهم بازار دارد.

وی در ادامه مبلغ فروش شرکت نفت ایرانول را صعودی اعلام کرد و افزود: با تنظیم و نظارت بر توازن سهم محصولات مختلف در سبد تولید، مجموع فروش پالایشگاه‌های تهران و آبادان در 9ماه سال1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل 56 درصد رشد داشته، و به منظور تداوم روند سودآوری شرانل، استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تولید و توزیع حداکثری محصولات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول بیان کرد: رشد 23 درصدی در مقدار صادرات 9 ماهه، با افزایش سهم بازارهای داخلی بیانگر این مهم است که ایرانول از پتانسیل بالایی در مقوله صادرات و کمک به توازن ارزي کشور برخوردار است.

حسینی تاکید کرد: در این دوره با تمرکز بر مدیریت زمان و مقدار عرضه محصولات صادراتی، توانستیم بالاترین نرخ میانگین فروش دو محصول اصلی و استراتژيک "روغن پایه و اکستراکت" را در بین شرکت‌های تولید‌کننده روانکار داشته باشیم.

وی همچنین با تاکید بر اهتمام و جدیت در پیگیری طرح‌های توسعه ای و حفظ ارزش دارایی‌های شرکت، به برخی از مهمترین پروژه های در حال اجرای ایرانول از جمله پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه تهران اشار کرد و گفت: موانع و مشکلات موجود بر سر راه پروژه که باعث کندی و در برخی دوره ها حتی توقف آن شده بود برطرف و تکمیل فازهای اجرایی آن در دست پیگیری است .

وی خاطر نشان کرد بهره برداری از این پروژه، باعث افزایش سودآوری و کیفیت محصول اسلاک وکس خواهد شد.

حسینی در پایان افزود: امید است بتوانیم با تکیه بر توان علمی و همت والای کلیه کارکنان این شرکت گامی موثر برای صیانت از حقوق سهامداران و ذینفعان برداریم.

 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار