gardeshban.ir

کوکنهوف از باغ‌های گل هلند است که شما می‌توانید در سفر به هلند از آن بازدید کنید.
کد خبر: ۵۶۸۱۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱-1401 October 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
کوکنهوف از باغ‌های گل هلند است که شما می‌توانید در سفر به هلند از آن بازدید کنید. کوکنهوف معروف‌ترین و بزرگ‌ترین پارک گل در جهان است و در فاصله‌ای نه چندان دور از آمستردام قرار دارد. 

همان‌طور که می‌دانید هلند به داشتن باغ‌های گل بسیارش معروف و مشهور است. سفر به هلند می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای شما باشد زیرا با داشتن لوکیشن‌های جذاب برای عکاسی و قدم زدن در ذهن شما به خوبی ثبت خواهد شد. 

کوکنهوف را می‌توان یکی از پارک‌های جذاب و دیدنی هلند معرفی کرد که در زمان خاصی از بهار میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است. این پارک در لیزل که در جنوب آمستردام قرار دارد واقع شده است. بازدیدکنندگان از کوکنهوف سالانه به بیش از ۷۰۰ هزار نفر می‌رسند. همه ساله حدود چندین میلیون لاله در این باغ کاشته می‌شود و شاید عدد دقیق آن به حدود ۷ میلیون عدد برسد. 

باغ‌ها و چهار آلاچیق مجموعه فوق‌العاده‌ای از: لاله‌ها، سنبل‌ها، نرگس‌ها، ارکیده‌ها، گل رز، میخک، زنبق، زنبق و بسیاری از گله‌ای دیگر را در معرض نمایش به شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به راحتی به هلند سفر کنید و از جاهای دیدنی هلند به ویژه کوکنهوف دیدن فرمایید. در ادامه به اطلاعات بیشتری در رابطه با کوکنهوف دست خواهید یافت.

باغ گل کوکنهوف هلند


چرا بازدید از باغ گل کوکنهوف به شما پیشنهاد می‌شود؟

• این باغ دارای زیبایی منحصربه‌فردی در کل اروپا است.
• این باغ دارای ۲۵۰۰ درخت است که شامل حدود ۸۰ گونه هستند.
• در این باغ ۱۵ کیلومتر مسیر پیاده‌روی وجود دارد.
• این باغ به ‌عنوان پربازدیدترین باغ موفق به کسب جایزه از مراکز گردشگری مختلفی شده است.

تاریخچه باغ گل کوکنهوف

باغ کوکنهوف یا باغ اروپا در سال ۱۹۴۹ با هدف نمایش گونه‌های بسیار زیبای گل‌های موجود در اروپا و هلند توسط شهرداری شروع به احداث کرد و در سال ۱۹۵۰ برای ورود و بازدید عموم آزاد شد. نام این باغ از آنجا گرفته شده است که در ابتدا گیاهان و ادویه‌های حاصل از آن برای آشپزخانه کوکنهوف استفاده می‌شد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیمای آمستردام به راحتی به این شهر کشور سفر کنید و بتوانید از این باغ نیز دیدن فرمایید.

باغ گل کوکنهوف هلند


بخش‌های مختلف باغ گل کوکنهوف

باغ کوکنهوف در لیزل هلند واقع شده است. این باغ دارای بخش‌های مختلفی است و علاوه بر گل‌ها و درختان زیبایی که در خود جای داده است، زیبایی‌های بسیار دیگری نیز دارد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بسیاری طویلی در این باغ وجود دارد که طول آن به حدود ۱۵ کیلومتر می‌رسد. 

در جایی که دوچرخه به شما اجاره داده می‌شود یک نقشه از مسیری که می‌توانید بپیمایید نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این باغ ۳۲ هکتاری گل‌های متنوع و رنگارنگی را در فضای وسیع خود جای داده است. در بین گل‌های زیادی که در این باغ وجود دارد گل‌های لاله شهرت بیشتری دارند. 

علاوه بر بازدید از گل‌های بسیاری که در این مجموعه وجود دارد، می‌توانید گل نیز بخرید و این موضوع برای گردشگران بسیار جالب و جذاب است. دریاچه‌های کوچکی نیز در این باغ وجود دارد که زیبایی این باغ را چندین برابر کرده است. 

این دریاچه‌های کوچک امکان قایق‌سواری را نیز برای شما فراهم کرده‌اند. آسیاب بادی موجود در کوکنهوف از دیگر جذابیت‌های موجود در این باغ است که تصویر آن در دریاچه‌ موجود در باغ و در کنار گل‌های زیبای باغ صحنه‌ی بسیار خارق‌العاده‌ای را برای شما به وجود می‌آورد. آنچه بیش از همه در این باغ جلب توجه می‌کند رنگین‌کمانی از رنگ‌های متنوع و زیبا است.

چگونه به باغ گل کوکنهوف برویم؟

وسایل نقلیه عمومی مانند قطار و اتوبوس دو وسیله‌ای هستند که توسط آن‌ها به راحتی می‌توانید به باغ Keukenhof دسترسی داشته باشید. اگر قطار انتخاب شماست می‌توانید به قطار ایستگاه لایدن سوار شوید و سپس اتوبوس شماره ۸۴۵ را انتخاب کنید تا به باغ کوکنهوف برسید.

باغ گل کوکنهوف هلند


زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از باغ گل کوکنهوف

در این باغ حدود ۲ الی ۳ ساعت تمام می‌توانید بگردید بدون اینکه خسته شوید. این باغ همه ماه‌های سال باز نیست و فقط ماه مارس تا آوریل می‌توانید از آن بازدید کنید. برای رفتن به این باغ بهتر است از قبل بلیط تهیه کنید تا درگیر صف و شلوغی نشوید. بلیط آن برای هر نفر ۱۹ یورو است.

فاصله باغ گل کوکنهوف تا سایر جاهای دیدنی نزدیک

قلعه کوکنهوف: ۱.۱ کیلومتر
پارک ملی لارزند پاک: ۱.۲ کیلومتر
جنگل‌های کوکنهوف: ۲ کیلومتر
پارک درای مرنوگ: ۶.۲ کیلومتر

هتل‌های نزدیک به کوکنهوف

هتل بی اند بی بلوسوم: ۲.۸ کیلومتر
هتل زالن د انجل: ۳.۳ کیلومتر
هتل ویلا فلورا: ۵.۳ کیلومتر
هتل روستند جاگر: ۱۰ کیلومتر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار