gardeshban.ir

اگر به شهر براونشوایگ (Braunschweig) آلمان سفر کرده باشید احتمالا اسم هپی ریتزی (Happy Rizzi) را شنیده اید.
کد خبر: ۵۶۸۳۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱-1401 October 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
عواملی که موجب جذب توریست به یک منطقه می شود متفاوت و متنوع است. این عوامل می توانند شامل جذابیت های طبیعی شهر باشد و یا آثار تاریخی باستانی که این روزها در معروف ترین نواحی گردشگری به چشم می خورند. گاهی اما به شهرها و روستاهایی بر میخوریم که بنا بر خلاقیت خاص مردم ناحیه جذاب و دیدنی شده اند. این جریان نه به طبیعت زیبا و نه به آثار باستانی، تاریخی این مناطق مرتبط است.

هپی ریتزی براونشوایگ


مردم کشور آلمان فقط صنعتگر نیستند آنها به هنر هم علاقه فراوانی دارند که این را در هنرهای تجسمی در شهرها شاهد خواهید بود، اما یک اثر هنری در شهر براونشوایگ خیلی جلب توجه میکند آن هم خانه ایست که با اشکال شخصیت های کارتونی نما شده است.

اگر به شهر براونشوایگ (Braunschweig) آلمان سفر کرده باشید احتمالا اسم هپی ریتزی (Happy Rizzi) را شنیده اید. هَپی ریتزی هاس كه توسط هنرمند امریكایی، جیمز ریتزی با سبك تصویرگری گرافیكی متمایزش‌ نقاشی شده است، نظرات مختلفی از ساكنان جوان و پیر براونشویگ را به خود جلب كرده، اما حقیقتاً رنگ های مختلفی به آكرهاف آورده شده است.

هپی ریتزی براونشوایگ


روی نمای خارجی هر طرف این ساختمان کارتون های انتزاعی، رنگارنگ و جذابی که شخصیت شاد ریتزی را به نمایش می‌گذارند نقاشی شده است. این ساختمان تفاوت فراوانی با ساختمان های رسمی اطراف خود دارد و نمایی زیبا و جذاب به این قسمت از شهر بخشیده است.

Rizzi Haus، که توسط هنرمند آمریکایی جیمز رییززی، در سبک شفاف و گرافیکی خاص خود، نقاشی شده است ممکن است بین ساکنان جوان و قدیمی Braunschweig تفاوت نظر ایجاد کند، اما مطمئنا این خیابان رنگ را به ارمغان می آورد. این خانه توسط Konrad Kloster طراحی شده، ساختمان اداری حاوی پنجره های نامتناسب است که شباهت به سبک طراحی Rizzi دارد.

هپی ریتزی براونشوایگ


این خانه کم کم به جاذبه گردشگری تبدیل شده و خیلی افراد دیگر سعی کرده اند تا نمونه آن را در قسمت های دیگر شهر بسازند برای همین در این شهر ساختمان های رنگارنگ زیادی را می توانید پیدا کنید. خانه با شخصیت های کارتونی به شکلی عجیب و غریب نقاشی شده و به افتخار نقاشش به نام هپی ریزی شناخته می شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار