gardeshban.ir

استاندار ایلام گفت: اساسنامه منطقه آزاد تجاری _صنعتی مهران در سال جاری پس از تهیه و تصویب در شورای عالی مناطق آزاد تجاری _صنعتی کشور و هیأت دولت در شورای نگهبان به تایید رسید.
کد خبر: ۵۶۸۸۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
تأیید اساسنامه منطقه آزاد مهران در شورای نگهبان


بهرام نیا استاندار ایلام گفت‌: منطقه آزاد مهران به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ اقتصادی استان ایلام است که علاوه بر ارتقای اقتصادی منطقه در اقتصاد ملی هم نقش آفرینی خواهد کرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین نیازمندی های منطقه آزاد مهران تامین زیر ساخت های لازم است که در تلاش هستیم این مهم به عنوان یکی از مهم ترین مصوبات دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام تصویب‌ شود.

استاندار ایلام از تایید اساسنامه منطقه آزاد مهران در شورای نگهبان خبر داد و گفت: اساسنامه منطقه آزاد تجاری _صنعتی مهران در سال جاری پس از تهیه و تصویب در شورای عالی مناطق آزاد تجاری _صنعتی کشور و هیأت دولت، در شورای نگهبان به تایید رسید.

بهرام نیا گفت: تصویب این اساسنامه یکی از گام های مهم و موثر برای راه اندازی و آغاز فعالیت رسمی منطقه آزاد مهران خواهد بود.

وی در پایان گفت: سایر اقدامات مورد نیاز از جمله مطالعات طرح جامع و تملک اراضی ملی محدوده منطقه آزاد مهران نیز در دستور کار قرار دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار