gardeshban.ir

معرفی/
هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا، هتل ۵ ستاره عالی در گوا، شهر ساحلی زیبا در هند است که در امتداد ساحل معروف «باگا Baga» واقع شده و دسترسی مستقیم به این ساحل و دیگر سواحل گوا دارد.
کد خبر: ۵۷۰۸۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا، هتل ۵ ستاره عالی در گوا، شهر ساحلی زیبا در هند است که در امتداد ساحل معروف «باگا Baga» واقع شده و دسترسی مستقیم به این ساحل و دیگر سواحل گوا دارد. 

اطراف هتل را دنیایی از مراکز خرید، مراکز تفریحی شبانه و رستوران‌ها احاطه کرده‌اند. مهمانان با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانند به مرکز شهر و سایر نقاط دسترسی داشته باشند. چشم‌اندازی از بهشت زیبا مقابل این هتل وجود دارد که هر مهمان و بازدیدکننده‌ای را به وجد می‌آورد. 

طراحی منحصر به فرد کلبه مانند سوئیت‌های هتل بسیار زیبا و جالب توجه هستند. چشم‌اندازی از خط افق ساحلی مقابل سوئیت‌ها قرار دارد و اطرافشان را فضای سبز و گیاهان سرسبز تشکیل داده‌اند. امکانات فراهم شده در واحدهای اقامتی هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا باکیفیت و رضایت‌بخش هستند و برای تجربه اقامتی خوش و راحت کفایت می‌کنند. 

مهمانانی که قبلاً شانس اقامت در این هتل را داشته‌اند، از خدمات متنوع ارائه شده و نحوه سرویس‌دهی کارکنان و البته موقعیت مکانی خوب هتل احساس خرسندی داشته‌اند. برای گردشگرانی که دوست دارند در سفر به گوا به ساحل نزدیک بوده و در عین حال به‌راحتی از جاهای دیدنی گوا ازجمله کلیسای بوم ژیزوس گوا، معبد شری مانگشی گوا و ... بازدید کنند، رزرو هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا پیشنهاد می‌گردد. 

این هتل علاوه بر امکانات رفاهی، امکانات تفریحی برای کودک و بزرگ‌سال در نظر گرفته تا اقامت را برای مهمانان از هر رده سنی دل‌چسب و خاطره‌انگیز کند و خبر خوبی که برای مهمانان حیوان‌دوست وجود دارد این است که در هتل La Calypso Beach Resort Goa حیوانات خانگی با دریافت هزینه پذیرش می‌شوند؛ بنابراین، در سفر به گوا همراه حیوان خانگی‌تان با خیال راحت این هتل را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا

در هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما گوا، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. 

لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به‌طور شبانه‌روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. 

مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تور، اتو، لباس‌شویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های مهم کاری، خدمات بیدارباش، غذاهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. ضمناً، کارکنان هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط هستند و به‌راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان برای تنفس و استراحت از آن‌ها استفاده کنند.

اتاق های هتل

هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا واحدهای اقامتی زیبا با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیازی طراحی کرده است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دلوکس، سوپر دلوکس و کلبه‌های چوبی هستند و هرکدام از طراحی و دکوراسیون جذاب و خاص برخوردارند. کلبه‌های چوبی جزو واحدهای محبوب و پرطرفدار این هتل هستند؛ زیرا آرامش خاصی بر فضای اتاق‌ها حاکم است و اقامت در این واحدها حس بسیار خوبی به مهمانان القا می‌کند. کف این کلبه‌های چوبی با پارکت چوبی پوشش یافته است. در طراحی تمام اتاق‌ها از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ استفاده شده و اسباب و لوازم مرغوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار داده شده‌اند. برخی نیز از چشم‌انداز استخر برخوردار هستند. مهمانان در اتاق‌های بالکن‌دار می‌توانند با مزه کردن یک فنجان قهوه در بالکن چشم‌انداز زیبای پیش رویشان را تماشا کنند و لذت ببرند. کف اتاق‌ها با سرامیک پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا دو استخر روباز مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان وجود دارد. استخرها به‌طور فصلی فعالیت می‌کنند و برای مهمانان هتل رایگان هستند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب وجود دارند. مهمانان می‌توانند از انواع خدمات ریلکسی شن و مراقبتی مرکز اسپای هتل شامل انواع ماساژهای سر، فول بادی، دست، پا، گردن، پشت، کاپل، اتاق بخار و ... استفاده و روزی سرشار از آرامش و حس خوب تجربه کنند. یک سالن بدن‌سازی مجهز برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا در طول سفر نیز به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت داده و تمریناتشان را به‌طور مرتب انجام دهند. همچنین، مهمانان برای استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی و یا رفتن به پارک آبی می‌توانند با پذیرش هتل هماهنگ شوند. ضمناً، یک اتاق بازی سرپوشیده برای کودکان در نظر گرفته شده تا در آن به بازی پرداخته و سرگرم شوند.

رستوران هتل

در رستوران «لا کافه La Cafe» هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا غذاهای متنوع و خوشمزه در تمامی وعده‌های غذایی تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. وعده‌های ناهار، شام و عصرانه نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، دریایی و پیتزا هستند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم را برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید.

فاصله هتل لا کالیپسو بیچ ریزورت گوا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل باگا گوا: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک برفی گوا: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی اسپلش داون گوا: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا گوا: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه گوا: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا جمعه بازار ماپوسا گوا: ۹٫۷ کیلومتر


هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa

هتل La Calypso Beach Resort Goa
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار