gardeshban.ir

همزمان با دهه فجر و در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رالی تور گردشگری خودروهای کمپر و کاروان در مسیر تهران- کویر ابوزیدآباد آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۱۳۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 21
گردشبان (gardeshban.ir) :



رالی تور گردشگری خودروهای کمپر و کاروان عضو کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی روز پنجشنبه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

بیش از ۶۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان در فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گردهم آمدند و مورد بازدید علاقه‌مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و عموم بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، قرار گرفتند.

این خودروها پس از برگزاری گردهمایی، با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با هدف ترویج سفرهای مسئولانه، توسعه سفرهای داخلی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری کشور، تهران را به مقصد شهر کاشان و کویر ابوزیدآباد ترک کردند.

این رالی تور گردشگری به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تا روز شنبه 22 بهمن 1401 که با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است، در این کویر کمپ برگزار و اقامت خواهند کرد.

کویر ابوزیدآباد از کویرهای استان اصفهان است که فاصله نزدیکی تا شهر کاشان دارد. این کویر زیبا که از جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد واقع در شمال شرقی کاشان واقع شده است، با شنزارهای روان و تپه‌های شنی داغ، گردشگران زیادی را در طول سال به خود جذب می‌کند.

به گزارش ایرنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی صبح روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا ۲۱ بهمن برپاست، ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور جهان حضور دارند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار