gardeshban.ir

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: طرح گردشگری شبانه از سوم فروردین ۱۴۰۲ در تهران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۳۷
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 21
گردشبان (gardeshban.ir) :

تهران‌گردی در شب‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۲

طرح گردشگری شبانه نوروز ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در غرفه استان تهران رونمایی شد.

این طرح با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی و علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت اراضی عباس آباد، فرزاد هوشیار مدیر برج آزادی و حمیدرضا انارکی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، رونمایی و معرفی شد.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: این طرح با مشارکت شهرداری تهران برای ایجاد نشاط اجتماعی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای سلیقه های مختلف در مسیرهای چندگانه طراحی شده است،‌ افزود: طرح گردشگری شبانه از سوم فروردین ۱۴۰۲ در تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی صبح روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا ۲۱ بهمن برپاست، ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور جهان حضور دارند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار