gardeshban.ir

هتل آلفینا کیو کاپادوکیا واقع در نزدیکی صخره‌های کاپادوکیا است. این هتل اقامتگاه‌های لوکس و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۱۸۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آلفینا کیو کاپادوکیا واقع در نزدیکی صخره‌های کاپادوکیا است. این هتل اقامتگاه‌های لوکس و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. هر اتاق در سنگهای کنده کاری شده ساخته شده و دارای نقوش سنتی ترکی و حمام آبگرم است. 

حمام ترکی تاریخی Ürgüp در چند قدمی از هتل قرار گرفته‌است. رستوران داخل هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند انواع نوشیدنی محلی را در اینجا امتحان کنند. هتل تنها ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس Ürgüp فاصله دارد. شاتل فرودگاهی هتل از جمله امکانات شاخص هتل است که برای افرادیکه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به ترکیه سفر کرده‌اند می‌تواند سودمند باشد. 

از نظر مهمانان این هتل مورد علاقه آن‌ها بوده‌است و در نظر سنجی‌ها نیز توجه مهمانان را با رضایت مندی بالا به خود جلب کرده‌است. می‌توانید از جاهای دیدنی کاپادوکیا مانند: قلعه اوجیسار، شهر آوانوس، شهر زیرزمینی درینکویو و ... نیز دیدن فرمایید تا از سفر خود لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل آلفینا کیو کاپادوکیا

این هتل در محوطه اطراف خود دارای فضای سبز و باغ است که مکان مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های شما می‌تواند باشد. اینترنت در تمام بخش‌های هتل بصورت رایگان قابل ارائه است. اگر نیاز به پارکینگ داشته‌باشید بصورت رایگان می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. اگر خودتان هم خودرو ندارید اصلا نگران نباشید زیرا می‌توانید از خودرویی که هتل می‌تواند برای شما اجاره کند برای رفت و آمد استفاده کنید. 

در صورت نیاز می‌توانید از خدمات فکس و فتوکپی موجود در هتل نیز استفاده کنید. هتل هیچ گونه مسئولیتی در قبال حیوانات همراه شما ندارد و از پذیرش آن‌ها خودداری خواهد کرد. افراد معلول شاید برای رفتن به طبقات بالاتر با مشکل مواجه شوند زیرا در ساختمان هتل آسانسور وجود ندارد. در صورت نیاز می‌توانید از صندوق امانات نیز استفاده کنید. 

فعالیت‌‌هایی مانند اسب سواری، هاکی، تورهای پیاده روی و ... برای مسافران هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia در نظر گرفته شده‌است. شاتل فرودگاهی هتل با دریافت هزینه مجزا و اضافی می‌تواند در خدمات مسافران باشد. خدمات اتو و خشکشویی نیز می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. هتل دارای یک استخر است که در تمام فصول سال می‌توانید از آنداستفاده کنید. 

برای کودکان نیز هتل اختصاصی در نظر گرفته شده‌است. میز پذیرش هتل بصورت شبانه روزی در خدمت مسافران محترم هتل است. انگلیسی و ترکی دو زبانی هستند که کادر هتل به آن‌ها تسلط کامل دارند. اگر ورزشکار هستید به اینکه توجه داشته باشید که در این هتل باشگاه ورزشی یا امکانات ورزشی خاصی وجود ندارد. تهویه مطبوع نیز در هتل قرار داده شده‌است. آلارم‌های دود برای جلوگیری از آتش سوزی‌های احتمالی در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل با مبلمان و تزئینات جذابی آراسته شده‌اند. داخل تمام واحدها اینترنت وای فای رایگان وجود دارد که می‌تواند برای تسهیل امور و برقراری ارتباط با خانواده و دوستانتان بسیار کارآمد باشد. تمام واحدها حمام ویژه و اختصاصی دارند که تمام لوازم بهداشتی در آن‌ها موجود هستند. تخت‌های راحت موجود در اتاق‌ها می‌تواند اقامت شما را هر چه بهتر سازد. 

علاوه بر موارد گفته شده کمدهای موجود در واحدها می‌تواند جای مناسبی برای قرار دادن مرتب و منظم لباس‌هایتان باشد. تلویزیون نیز در واحدها نصب شده‌است تا اوقات بسیار خوبی را در اتاقتان بگذرانید. انواع واحدهای اقامتی در هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia شامل موارد زیر هستند:

• اتاق سوپریور دابل
• اتاق دابل دلوکس
• سوئیت سه نفره

رستوران هتل

هتل دارای یک رستوران مجلل است که می‌توانید به راحتی هر سه وعده غذایی خود را در آن میل کنید. محیط رستوران هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia یک محیط تمیز و کاملا بهداشتی است که منوی تقریبا کاملی را دارد.

فاصله هتل آلفینا کیو کاپادوکیا تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا کلیسای تاریک: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر آوانوس: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیر زمینی Kaymakli: ۲۸.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه اورگوپ: ۱۳.۸ کیلومتر


هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia

هتل Alfina Cave Hotel Cappadocia
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار