gardeshban.ir

معرفی/
بوتیک هتل حنا (Hanna Boutique Hotel) حاصل یکی از پروژه های بازسازی شهری شرکت معماری باغ ایرانی است و در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به عنوان هتل شروع کرده است.
کد خبر: ۵۷۲۶۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران است و یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید. این شهر دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌ های گردشگری است که شامل کاخ‌ها، موزه‌ها و باغ ها و بوستان ها، کافه ها، رستوران ها و عمارت هاست. هتل های تهران آنقدر زیاد و متنوع هستند که شما قبل از سفر گزینه های بی شماری برای انتخاب پیش رو دارید.

بوتیک هتل حنا (Hanna Boutique Hotel) حاصل یکی از پروژه های بازسازی شهری شرکت معماری باغ ایرانی است و در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به عنوان هتل شروع کرده است. پروژه بازسازی خانه ۹۰ ساله ای که در یکی از کوچه های معروف و محبوب پایتخت واقع شده است.




کوچه لولاگر که نزدیک به یک قرن است خانه 6 ساختمان قرینه بوده و عنوان یکی از اولین نمونه های معماری برونگرای تهران و اولین مجتمع مسکونی این شهر را به دوش می کشد.

خانه پلاک 2 که امروزه به بوتیک هتل حنا تبدیل شده است، یک خانه ۲ طبقه با زیربنای ۵۴۰ متری است که پنجره نیم دایره ای به سوی کوچه دارد. خانه های کوچه لولاگر در سال ۱۳۰۹ توسط استاد حسن بنا ساخته شده‌اند. در کل می توان گفت این هتل جزو هتل های گران پایتخت است.

بوتیک هتل حنا


اتاق های هتل بوتیک حنا

بوتیک هتل حنا دارای 7 باب اتاق است که با فضاهای نورگیر و دکوراسیون مدرنشان تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می زنند. این اتاق ها با نام های نور، کنج، اجاق، همسایه، لولاگر، کمان و گلخانه تقسیم بندی شده اند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

اتاق لولاگر

وارد کوچه لولاگر که می‌شویم، بیش از هر چیز دو پنجره بیرون آمده روبروی هم در وسط کوچه توجه ما را به خود جلب می‌کند. اتاق لولاگر تا میان کوچه لولاگر آمده است و همزمان بخشی از خانه و بخشی از کوچه است. ماندن در اتاق لولاگر تجربه ماندن در جایی میان خانه و کوچه و پشت یکی از مشهورترین پنجره‌های تهران است. این اتاق بزرگترین اتاق بوتیک هتل حناست و در صورت درخواست می‌تواند با اضافه شدن اتاق کناری، به یک سوئیت چهارتخته تبدیل شود. (شروع قیمت از 4.000.000 تومان هر شب)




اتاق اجاق

اجاق قلب خانه است؛ گرم‌ترین جای آن. تجربه ماندن در اتاق اجاق، تجربه ماندن در کنار اجاقی‌ است که امروز زندگی تازه‌ای یافته است. این اتاق یک بالکن اختصاصی بزرگ دارد که میهمانان اتاق را در ارتباط با همسایه‌ها و کوچه قرار می‌دهد. (شروع قیمت از 3.500.000 تومان هر شب)

بوتیک هتل حنا


اتاق نور

سه پنجره گشوده به نور، این اتاق را به فضایی پر از نور در طول روز تبدیل می‌کند. در اتاق نور همزمان به حیاط بوتیک هتل حنا و به پل حافظ دید خواهید داشت. حرکت نور در طول روز در اتاق، تجربه بی‌نظیر اتاق نور خواهد بود. (شروع قیمت از 3.000.000 تومان هر شب)




اتاق همسایه

تجربه ارتباط با دیگران، بخشی جدا ناشدنی از تجربه سفر و اقامت در شهر است. در شهر همسایه در اولین لایه ارتباطی ما با شهر قرار دارد. همسایه‌ها می‌توانند اولین انسان‌هایی باشند که هر روز صبح می‌بینیم و با سلامی به آن‌ها روز را آغاز می‌کنیم. اتاق همسایه بوتیک هتل حنا پنجره‌ای به حیاط خانه همسایه دارد و ما را به اولین لایه ارتباطی‌مان با شهر متصل می‌کند. (شروع قیمت از 3.000.000 تومان هر شب)

بوتیک هتل حنا


اتاق کمان

از طاق کسری تا مسجد شیخ لطف‌الله و از مقبره خیام تا برج آزادی تهران، کمان، بخشی از هویت معماری ایرانی است. در اتاق کمان رو به کوچه لولاگر، تجربه‌ای از معماری مدرن ایران را خواهید داشت. (شروع قیمت از 3.000.000 تومان هر شب)




اتاق کنج

کنج جای خلوت و آرامش است. این اتاق پنجره‌ای پرنور در کنج اتاق و رو به پل حافظ دارد. در کنج دلنشین این اتاق پنجره‌ای است که رو به پل حافظ گشوده می‌شود. می‌توانید در سکوتِ بوتیک هتل حنا بنشینید و هیاهوی پل حافظ را تماشا کنید. (شروع قیمت از 2.000.000 تومان هر شب)

بوتیک هتل حنا


اتاق گلخانه

آرام، بی سر و صدا و به دور از هیاهو؛ دنج جایی گرم و خلوت برای ماندن است. به دور از هیاهوی تهران و رو به دیواری سبز، شما تجربه‌ای از یک اقامت منحصر به فرد در اتاقی دنج را خواهید داشت. (شروع قیمت از 2.000.000 تومان هر شب)




امکانات هتل

همه اتاق های بوتیک هتل حنا دارای امکاناتی نظیر اینترنت، سیستم تهویه، چای ساز، تلویزیون، مینی بار، گاو صندوق، کمد لباس، میز و صندلی، لوازم بهداشتی و لوازم استحمام از قبیل شامپو، سشوار، حوله و دمپایی هستند.

از امکانات و خدمات دیگری که بوتیک هتل حنا در اختیار مهمان قرار می دهد شامل خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، خدمات خانه داری، دستگاه واکس کفش و فضای سبز کوچک هستند.

پلتفرم

در زیرزمین بوتیک هتل حنا پلتفرمی قرار دارد که با ظرفیت ۳۵ نفر امکان برگزاری دورهمی ها و رویدادهای کوچک را برای مهمانان فراهم کرده است. این محل در گذشته آب انبار ساختمان بوده است. البته بام این هتل نیز برای برگزاری رویدادها مورد استفاده قرار می گیرد.

سالن چند منظوره بام

سالن چند منظوره بام بوتیک هتل حنا فضایی مجهز برای برگزاری رویدادهاست. این سالن که از جدیدترین لایه‌های ساختمان کوچه لولاگر است، نماد روح مدرن و کاربرد امروزی این مجموعه است. وجود فضای سبز بر روی بام خانه، پنجره های سرتاسری، فضای اختصاصی و معماری مدرن، این فضا را به مکانی متفاوت برای رویدادها و دیدارها تبدیل می‌کند.

بوتیک هتل حنا


رستوران هتل

رستوران بوتیک حنا نیز علاوه بر مهمانان هتل، میزبان تمام کسانی است که می خواهند یک وعده غذای لذیذ در این رستوران میل کنند. در این رستوران می توان طعم غذاهای مختلف ایران و جهان را چشید ولی ممکن است قیمت های منو کمی بالا باشد. همچنین می توانید برای میل نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده به کافه بوتیک هتل حنا سر بزنید.

رستوران هتل ترکیب منحصر به فرد از طعم‌های ایران و جهان است. غذاهایی که با الهام از غذاهای سراسر جهان، طراحی شده است و همان‌قدر که ریشه‌ای جهانی دارند، رنگ و بویی ایرانی نیز دارند. در رستوران بوتیک هتل حنا طعم جدیدی از غذاهای جهان را در کنار غذاهای منحصر به فرد ایرانی خواهید چشید.




خرید یادگاری از هتل

پاپ آپ همچون طراحی داخلی هتل، تجربه ای از دیزاین امروز تهران است. در این قسمت هتل می توانید بخشی از تجربه هتل حنا را در قالب اشیایی که در طول اقامتتان با آن زندگی کرده اید به عنوان یادگاری خریداری کنید و با خود به خانه ببرید.

شرکت معماری باغ ایرانی و هنرمندان برجسته ایرانی این اشیا را انتخاب می کنند و در پاپ آپ هتل به نمایش می گذارند. در کنار اینها در دوره هایی از سال نمایشگاه ها و رویداد های هنری نیز در پاپ آپ هتل برگزار می شود.

بوتیک هتل حنا

جاذبه های دیدنی اطراف

بسیاری از جاذبه های تهران در فاصله نزدیکی از بوتیک هتل حنا قرار دارد. موزه جواهرات ملی، موزه آبگینه و موزه ملی ایران تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی تا محل اقامتتان فاصله دارند. شما از کوچه لولاگر با حداکثر ۳۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به عمارت مسعودیه، کاخ گلستان‌ یا بازار تهران برسانید. آثار تاریخی مشهور تهران تنها همسایگان این هتل نیستند.

این هتل همچنین در قلب مرکز فرهنگی تهران و در نزدیکی تئاتر شهر، تالار وحدت، پردیس شهرزاد و چندین تماشاخانه بزرگ و کوچک تهران قرار دارد. تنها ده دقیقه پیاده‌روی شما را به گالری‌های هنری مختلفی در تهران می‌رساند. در کنار این‌ها سینما و مرکز خرید چهارسو، دانشگاه امیرکبیر و مراکز مالی و تجاری میدان فردوسی و تجربه زندگی شبانه در خیابان سی‌تیر (خیابان غذای تهران)، در فاصله بسیار کوتاهی از هتل قرار دارند.




چطور به هتل بوتیک حنا برویم ؟

هتل حنا همانطور که در ابتدا گفتیم در خیابان نوفل لوشاتو و کوچه تاریخی لولاگر واقع شده است. ایستگاه های اتوبوس و مترو نیز در فاصله های چند صد متری از بوتیک هتل حنا قرار دارند که در کم تر از ۱۵ دقیقه به آن ها دسترسی خواهید داشت تا به نقاط مختلف پایتخت بروید.

آدرس: تهران، خیابان حافظ ، خیابان نوفل لوشاتو ، کوچه لولاگر، پلاک 2، بوتیک هتل حنا

وبسایت رسمی هتل: hannaboutiquehotel.com – جهت رزرو اتاق می توانید از طریق لینک روبه رو اقدام نمایید؛ Book Now

شماره تماس جهت رزرو هتل: 66757601-021 – رزرو رستوران: 62999111-021

صفحه اینستاگرام: hanna_boutique_hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار