gardeshban.ir

هتل حبابی فرانسه (Attrap’ Rêves) یکی از بهترین هتل های حبابی جهان به حساب می آید.
کد خبر: ۵۷۲۶۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل حبابی فرانسه (Attrap’ Rêves) یکی از بهترین هتل های حبابی جهان به حساب می آید. در این هتل 6 اتاق حبابی شکل وجود دارد که هر کدامشان با دیگری متفاوت است و هر کدامشان دکوراسیون خاص خودشان را دارند. این اتاق های حبابی شکل دارای چشم انداز 350 درجه ای به اطراف هستند و اقامت در آن ها باب میل کسانی است که از گذراندن شب در یک طبیعت زیبا و بکر جنگلی لذت می برند.

هتل حبابی فرانسه


جالب است که بدانید در نزدیکی این اتاق های حبابی شکل، یک ساختمان اصلی نیز ساخته شده است که مهمانان می توانند در آن غذایشان را میل کنند و با تلسکوپ به تماشای ستاره های آسمان بنشینند و یا از امکانات رفاهی و تفریحی هتل نظیر جکوزی روباز آن استفاده کنند و یک اقامت لاکچری را در فرانسه تجربه کنند. 

این هتل در شهر آلواچ در بخش جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و یکی از عاشقانه ترین هتل های فرانسه به حساب می آید. با این حساب، اگر شما هم نیاز به این دارید که برای چند روزی احساس کنید در جهان هستی تنها هستید و یا اینکه دوست دارید عاشقانه ترین روزهای ممکن را در فرانسه سپری کنید، باید به اقامت در این هتل حبابی در فرانسه فکر کنید.

نام هر کدام از این واحدهای حبابی شکل به ترتیب زیر می‌باشد: Zen، طبیعت(Nature)، زرق و برق(Glamour)، هزار و یک شب (۱۰۰۱ nights) و شیک و طراحی (Chic & design).

هتل حبابی فرانسه


برخلاف سایر ماجراجویی‌هایی خارجی (مثل چادر زدن و…) این حباب‌ های جناب وکاپنست هوشمندانه آنها به بازدیدکنندگان این اجازه را می‌دهند که شب را در زیر آسمان صاف بدون تجربه هیچ مشکلی مثل هوای بد، حشرات و رطوبت. از طرفی پذیرایی در محل هم ممکن می‌باشد و دارای منوهایی می‌باشد که از ۱۶ یورو شروع می‌شود. هزینه یک شب اقامت در این هتل برای دو نفر حدود ۱۰۹ یورو در فصل‌های کم‌توریست می‌باشد.

این گوی های شفاف توسط یک دمنده بی صدا نگهداری می شود که به طور مداوم هوای تازه وارد میکند و سطح اکسیژن را حفظ می کند. هر حباب شفاف، دیدگاه های پانوراما ازمحیط اطراف Allauch، یک بخش فرانسوی واقع در 10 کیلومتری شرق مارسی، در بخش Bouches-du-Rhône ارائه می دهد.

بر خلاف افکار اولیه ما، صاحبان هتل حریم خصوصی را تضمین می کنند. طراحی داخلی هر حباب دارای هویت خاص خود است و دکوراسیون بسته به تمایل گردشگران متفاوت است.


هتل حبابی فرانسه
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار