gardeshban.ir

معرفی/
بهترین هتل‌های شهر هو شی مین امکانات و خدمات لوکس را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار می‌دهند و سفری به‌یادماندنی را در خاطرتان ثبت خواهند کرد.هوشی مین (سایگون) بزرگ‌ترین شهر ویتنام است که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.
کد خبر: ۵۷۳۳۴
تاریخ انتشار : شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هوشی مین (سایگون) بزرگ‌ترین شهر ویتنام است که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. چنانچه قصد بازدید از این شهر را دارید، می‌توانید با انتخاب یک اقامتگاه مناسب یا هتل لوکس، سفری راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

بهترین هتل های هوشی مین

در این مقاله، فهرستی از هتل‌های لوکس هوشی مین را برای شما گرد آورده‌ایم که اقامت در آن‌ها لذت سفر به این شهر را دو چندان خواهند کرد. بهترین هتل‌های هوشی مین که در ادامه بیشتر درباره‌ی آن‌ها صحبت خواهیم کرد، عبارتند از:

مجستیک سایگون
کاراول سایگون
آلکوو لایبرری هتل
پارک حیات سایگون
نیکو سایگون
رنسانس ریورساید سایگون
سوفیتل سایگون پلازا
روری سایگون
پولمن سایگون سنتر
بوتیک هتل ما مزون

هتل های لوکس هوشی مین


مجستیک سایگون هتل

هتل پنج ستاره‌ی مجستیک سایگون (Majestic Saigon) در سال ۱۹۲۵ به دست هوئی بون هوا، ثروتمندترین تاجر چینی زمان خود، ساخته شد.

امروزه این هتل به خاطر میراث تاریخی، مهمان‌نوازی و فضای مجلل خود زبانزد است. این سازه در خیابان دونگ خوی (Dong Khoi) قرار دارد و نمای خیره‌کننده‌ی آن به سبک استعماری است و به دهه‌ی ۱۸۸۰ برمی‌گردد.

هتل مجستیک درمجموع ۱۷۵ سوییت و اتاق دارد که انتخاب‌های فراوانی در اختیار شما قرار خواهد داد؛ بااین‌وجود، اگر اقامت در اینجا برای شما گران تمام می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌ی صرف غذا دریکی از شش رستوران هتل را از دست ندهید.

مجستیک سایگون هتل


کاراول سایگون هتل

هتل کاراول سایگون (Caravelle Saigon) یکی از بلندترین ساختمان‌های منطقه است که در شب کریسمس ۱۹۵۹ بازگشایی شد.

این هتل در زمان جنگ ویتنام از اهمیت خاصی برخوردار بود و در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ به خاطرا امکانات مناسبی که داشت، نشست‌های بی‌شمار خبرنگاری و دیپلماتیک در آن برگزار می‌شد. همچنین چندین سفارت‌خانه و دفتر خبرنگاری در این هتل فعالیت می‌کردند.

کاراول در مرکز منطقه‌‌ی تجاری، تفریحی و خرید شهر هوشی مین قرار دارد و همه نیازهای شما را در سفر برطرف خواهد کرد.

ضمناً نوشیدنی‌های بار سایگون سایگون (Saigon Saigon) را فراموش نکنید. این بار روی پشت بام هتل واقع شده و تابلوهای روی دیوار بازگوکننده‌ی نقش مهم این هتل در طول جنگ ویتنام هستند.

کاراول سایگون هتل

آلکوو لایبرری هتل

آلکوو لایبرری هتل (Alcove Library Hotel) ساده، منظم و بدون تجملات افراطی است. این بوتیک هتل در سال ۲۰۱۲ بازگشایی شد و فاصله کوتاهی تا فرودگاه بین‌المللی ‌تان سون نات (Tan Son Nhat) دارد.

در شهر هوشی مین، هتلی نظیر آلکوو لایبرری، به‌ویژه از لحاظ قیمت، پیدا نخواهید کرد. این پناهگاه لوکس با معماری چشم‌نواز و مهمان‌نوازی گرم آمیخته ‌شده است و لحظات آرامش بخشی به‌دوراز شلوغی و هیاهوی شهر پیشکش مسافران می‌کند.

ویژگی برجسته‌ی آلکوو لایبرری، لابی هتل است که با قفسه‌های مملو از کتاب به شما خوشامد می‌گوید. این قفسه‌ها گلچینی از کتاب‌های داستانی و غیرداستانی را در خود جای داده‌اند و شما در طول اقامت خود می‌توانید از خواندن کتاب‌های گوناگون لذت ببرید.

اگر کتابی همراه خود دارید که خواندن آن را تمام کرده‌اید، می‌توانید آن را به کتابخانه‌‌ی هتل اهدا کنید.

آلکوو لایبرری هتل

هتل پارک حیات سایگون

بوتیک هتل لوکس و پنج ستاره‌ی پارک حیات در یک ساختمان به سبک استعماری فرانسهقرار گرفته است. این هتل در میدان لم سان (Lam Son) واقع شده و تنها چند قدم با جاذبه‌های دیدنی شهر فاصله دارد.

هتل پارک حیات دارای ۲۴۴ اتاق و سوییت بی‌نقص و شیک است و طراحی لوکس را با امکانات رفاهی مدرن نظیر آی‌پد و حسگرهای نوری تلفیق می‌کند. با اقامت در این هتل دیگر لازم نیست در تاریکی، به دنبال کلید برق بگردید.

خدمات هتل سریع، صمیمانه، اثربخش و دوراندیشانه است؛ بنابراین اگر از مستخدم‌ها درخواستی کردید و به شما گفته شد که آن را قبلاً در اتاقتان گذاشته‌اند، تعجب نکنید.

هتل پارک حیات سایگون


نیکو سایگون هتل

هتل پنج ستاره‌ی مدرن نیکو سایگون (Nikko Saigon) با طراحی مینیمالیستی زیبای خود در منطقه‌ی یک قرار گرفته است و به یک شرکت هتل‌های زنجیره‌ای ژاپنی تعلق دارد.

دکوراسیون آن با ترکیب رنگی ساده از رنگ‌های بژ، کاراملی، قهوه‌ای روشن، سفید و رنگ‌های خنثی تزیین شده و طراحی مدرن و مینمالیستی فضای آن حتی جزییات کوچک را هم در بر گرفته است.

این هتل ۳۳۴ اتاق، سوییت و ۵۳ آپارتمان دارد و با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مدرن تا حد امکان اقامتی راحت را برای شما به وجود خواهد آورد؛ در نتیجه اگر در طول اقامت رویایی خود، مایل به ترک محوطه‌ی هتل نبودید، شما را سرزنش نخواهیم کرد.

نیکو سایگون هتل

هتل رنسانس ریورساید سایگون

رنسانس ریورساید سایگون (Renaissance Riverside Saigon) یکی از هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی ماریوت به شمار می‌رود و ۳۳۶ اتاق و سوییت دارد.

تمام ویژگی‌های هتل از اتاق‌های دلباز گرفته تا چشم‌اندازهای بی‌همتا و امکانات باکیفیت هتل، درجه‌یک هستند. هتل رنسانس در طول اقامت چندروزه‌ی شما، انتخاب خوبی برای تفریح و خوشگذرانی خواهد بود.

بعد فراغت از یک روز پرمشغله و بازدید از جاذبه‌های شهر، این هتل خستگی را از تن شما می‌زداید. در اینجا می‌توانید در کنار استخر با یک آب‌میوه‌ی خنک استراحت کنید، از یک ماساژ انرژی‌بخش لذت ببرید و بعد از بازگشت به اتاقتان یک شام دلچسب سفارش دهید.

هتل رنسانس ریورساید سایگون


هتل سوفیتل سایگون پلازا

سوفیتل سایگون پلازا (Sofitel Saigon Plaza) دارای ۲۷۵ اتاق شیک و ۱۱ سوییت به همراه استخر شنای روی پشت‌بام، سالن ورزشی، چندین رستوران، بار، اسپا و مرکز سلامت است. این هتل همه نوع امکانات رفاهی را در دسترس شما قرار خواهد داد و درعین‌حال فاصله‌ی چندانی هم با شهر ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم پکیج رایگان حمام را از دست ندهید؛ کافی است تماس بگیرید و نمک حمام درخواست کنید تا بلافاصله آیتم‌های دیگری مثل سینی وان، شمع، اسفنج، بمب حمام (bath bomb) و نمک حمام در مقابل شما آماده شوند.

هتل سوفیتل سایگون پلازا

هتل روری سایگون

رِوِری سایگون (Reverie Saigon) سبک جدیدی از تجملات لوکس را به این شهر معرفی می‌کند و اقامت در آن شبیه قدم زدن در رویا است.

این اقامتگاه مرتفع‌ترین هتل شهر محسوب می‌شود و از طبقه‌ی بیست و هفتم تا سی و نهم ساختمان بلند تایمز اسکوئر (Times Square) را به خود اختصاص داده است.

این سازه‌ ۲۸۰ اتاق دارد و بدون تردید به‌عنوان شیک‌ترین هتل هوشی مین شناخته می‌شود. روری سایگون یک شاهکار معماری به شمار می‌رود که توسط معماران و طراحان زبده‌ی ایتالیایی ساخته شده است. درودیوار هتل با آینه، سنگ مرمر و موزاییک پوشیده شده‌اند و درخشش و جلوه‌ی خاصی به این هتل داده‌اند.

در اتاق‌های هتل هم مثل راهروها و سالن‌های عمومی تجملات موج می‌زند. هر کدام از اتاق‌ها با استفاده از پنجره‌های سرتاسری، پرده‌‌های کنترل از راه دور، چلچراغ‌های گران‌قیمت، توالت‌های به سبک ژاپنی و امکانات رفاهی بالا فضایی لوکس را خلق کرده است که تصورش را هم نمی‌توانید بکنید.

این تزیینات درنهایت سازه‌ای سرشار از هنر و خلاقیت را به وجود آورده‌اند که در عین ناباوری مقرون‌به‌صرفه است.

هتل روری سایگون

هتل پولمن سایگون سنتر

پولمن سایگون سنتر (Pullman Saigon Centre) در مرکز شهر واقع شده است و به هتل‌های لوکس زنجیره‌ای آکور (Accor) تعلق دارد.

این هتل که با ۳۰۶ اتاق در سال ۲۰۱۵ بازگشایی شد، بازتاب‌دهنده‌ی هویت مدرن، سرزنده و بین‌المللی برند آکور است و به‌خوبی یک مهمان‌نوازی گرم را پیشکش مسافران لوکس پسند می‌کند. همه پولمن را می‌شناسند و نیازی به تبلیغ ندارد.

اتاق‌های هتل عناصر روز طراحی را با امکانات راحتی مدرن و فن‌آوری پیشرفته‌ در هم می‌آمیزد تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما به ارمغان بیاورد. اقامت در پولمن حتی مهمانان مشکل‌پسند را هم راضی خواهد کرد.

هتل پولمن سایگون سنتر


بوتیک هتل ما مزون

ما مزون (Ma Maison) با ایجاد یک محیط صمیمی، خانه‌ای به‌دوراز دیار را برای شما به وجود خواهد آورد که درعین‌حال، جذابیت‌های یک بوتیک هتل را هم دارد.

اینجا دارای ۱۲ اتاق راحت است که هرکدام با مبلمان‌های آنتیک، پارچه‌های کم‌رنگ و نقش‌های شیک روی آن‌ها، گرمای خانه‌های ییلاقی اروپایی را تداعی می‌کنند. همه‌ی اتاق‌ها دارای امکانات ضروری هستند تا اقامتی راحت را برای شما فراهم سازند.

کارکنان هتل ما مزون بیش ازآنچه توقع دارید، نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه ظرفیت اتاق‌ها تکمیل شوند، اتاق خود را رزرو کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار