gardeshban.ir

هتل چهار ستاره شیک و مدرن سی کی فارابی آنکارا واقع در مرکز شهر، ۵۰۰ متر تا سفارت سوئد فاصله دارد.
کد خبر: ۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل چهار ستاره شیک و مدرن سی کی فارابی آنکارا واقع در مرکز شهر، ۵۰۰ متر تا سفارت سوئد فاصله دارد. سفارت سوئیس ۶۰۰ متر، سفارت لهستان در ۶۵۰ متری و سفارت اسلوونی در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار دارند. ورود به آنکارا و اطراف آن هنگام اقامت در هتل سی کی فارابی که تنها چند دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد، بسیار راحت است. 

از جمله جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به موزه قوم نگاری آنکارا، موزه تمدن‌های آناتولیایی، آنیت کبیر و قلعه آنکارا اشاره کرد. فرودگاه اسنبوگا آنکارا ۲۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل CK Farabi Hotel Ankara اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سی کی فارابی آنکارا

در حین اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند به شما در خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع و انبار چمدان کمک کنند. می‌توانید از طریق خدمات بلیط هتل و تورها به بهترین سرگرمی‌های شهر دسترسی داشته باشید. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هتل CK Farabi Hotel Ankara به شما کمک می‌کند تا لباس‌های مسافرتی مورد علاقه خود را تمیز نگه دارید. سرویس اتاق و نظافت روزانه است تا بتوانید آرامش داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. 

کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. برای راحتی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل برای میهمانان کم‌توان و ناتوان از لحاظ جسمانی خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی داشته باشند. سفر به مرکز تناسب اندام هتل شما را شاداب و سالم نگه می‌دارد. روزهای گرم می‌تواند با فعالیت‌های آبی مانند ماهیگیری سرگرم کننده باشد. 

این هتل چندین اتاق کاربردی مناسب از جمله یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های رقص در آنکارا را نیز ارائه می‌دهد. کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کارکنان با اخلاق و با حوصله هتل سی کی فارابی آنکارا به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل سی کی فارابی آنکارا دارای انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، توئین و سوئیت جونیور است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل داشته باشید. اتاق‌های میهمان طوری طراحی شده‌اند که سطح مطلوبی از راحتی را با دکور دلپذیر و امکانات ضروری فراهم کنند. 

این هتل تهویه مطبوع، روزنامه، وای فای رایگان و تلویزیون کابلی را نیز ارائه می‌دهد. هتل CK Farabi Hotel Ankara همچنین در برخی اتاق‌ها قهوه یا چای ساز، آب بطری، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار را برای میهمانان فراهم می‌کند. هتل با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، در اتاق‌ها، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله ارائه می‌دهد.

رستوران هتل

از منظره شهر با یک صبحانه غنی از بوفه در رستوران CK Roof لذت خواهید برد. انواع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل CK Farabi Hotel Ankara سرو می‌شود. از طرف دیگر، بار لابی در میان فضایی مدرن و گرم نوشیدنی و تنقلات سرو می‌کند.

فاصله هتل سی کی فارابی آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا آنیت کبیر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۸ کیلومتر


هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara

هتل CK Farabi Hotel Ankara
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار