gardeshban.ir

خیابان صورتی لیسبون یکی از جاذبه‌های گردشگری پرتغال است. این خیابان به طور رسمی (Rua Nova do Carvalho) نام دارد.
کد خبر: ۵۷۳۶۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر لیسبون که به عنوان پایتخت کشور پرتغال شناخته می شود، از جمله مهم ترین اماکن دیدنی این کشور به شمار می آید و به خاطر قرار گرفتن در امتداد رودخانه ی تاگوس، از آب و هوایی معتدل و دلنشین برخوردار است. 

وجود کافه ها و رستوران های متعدد، کلیساها و آثار باستانی خیره کننده و کوچه ها و خیابان های رازآلود در دل این شهر باعث شده است، تا سالانه گردشگران بیشماری راهی این شهر شده و از جاذبه های گردشگری شهر لیسبون نمایند.

خیابان صورتی لیسبون

لیسبون را همه به ساختمان های منحصر به فردش می شناسند در این شهر خیابان های رنگارنگی را می بینید که بیشتر آن ها در محله قدیمی شهر قرار گرفته اند. در میان خیابان های رنگارنگ این قسمت از شهر خیابان صورتی پروژه ای است که توسط شورای شهر انجام شده تا خیابانی جدید و منحصربفرد را شکل دهد.

خیابان صورتی لیسبون یکی از جاذبه‌های گردشگری پرتغال است. این خیابان به طور رسمی (Rua Nova do Carvalho) نام دارد. رنگ آمیزی این خیابان در سال 2011 آغاز شد و در سال 2013 به پایان رسید. از آن زمان به بعد این خیابان، به عنوان Rua Cor de Rosa به معنی خیابان صورتی شناخته شد.

خیابان صورتی لیسبون


بی‌شک خیابان صورتی لیسبون یکی از بزرگ‌ترین نقاط معروف شهر برای تجربه زندگی شبانه نیز به شمار می‌رود. وقتی مردم بخواهند در کنار دوستان خود به صرف نوشیدنی مشغول شوند، به سراغ این خیابان می‌آیند. روا نوا دو کاروالیو در شب یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین محله‌های شهر محسوب می‌شود

اگر برای عکاسی به این خیابان مراجعه می‌کنید، اوایل روز را برای بازدید خود انتخاب کنید. این خیابان در شب نیز شگفت انگیز است، زیرا کافه‌ها و بارهای زیادی در این خیابان وجود دارند.

خیابان صورتی لیسبون


دسترسی

دسترسی به خیابان صورتی لیسبون آسان است. فقط کافیست عنوان «Pink Street» یا «Rua Nova do Carvalho» را در گوگل مپ جستجو کنید و به راحتی در یکی از نقاط معروف لیسبون قدم بزنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار