gardeshban.ir

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز و فردا، از مرزن‌آباد به سمت کرج و در محور هراز تردد از ساعت ۱۴ الی ۲۲ جمعه ۱۲ اسفند از رودهن به‌سمت آمل ممنوع است.
کد خبر: ۵۷۳۷۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و هراز در آخر هفته


آخرین اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور حاکی از آن است که در محورهای شمالی چالوس، هراز و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)  تردد روان است؛  در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده چناران،  ترافیک سنگین است.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و محدوده پل فردیس،  در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن و در آزادراه ساوه – تهران محدوده نصیرآباد ترافیک سنگین است.

محور قدیم خرم‌آباد - پل‌دختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور شریانی ریگان – ایرانشهر و محورهای غیرشریانی خوانسار – بوئین و کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری)  مسدود است.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه ۱۲ اسفند از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ جمعه ۱۲ اسفند از رودهن به‌سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار