gardeshban.ir

هتل کاپیتول باکو، واقع در ۳.۴ کیلومتری ایستگاه راه‌ آهن باکو، اقامتی لوکس به مسافران ارائه می‌‌دهد که به وسیله آن، فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های دیدنی شهر باکو خواهند داشت.
کد خبر: ۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کاپیتول باکو، واقع در ۳.۴ کیلومتری ایستگاه راه‌ آهن باکو، اقامتی لوکس به مسافران ارائه می‌‌دهد که به وسیله آن، فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های دیدنی شهر باکو خواهند داشت. 

امکانات و خدمات عمومی Capitol Hotel Baku همچون سایر‌ هتل‌های باکیفیت، از سطح بالایی برخوردار است، اما آنچه که این هتل را از بقیه اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند، فاصله مناسب آن با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر است. 

هتل کاپیتول باکو با موزه ادبیات شاعر بزرگ، نظامی گنجوی ۷.۵ کیلومتر فاصله دارد، که حتی قابل دسترسی در کمتر از ۱۵ دقیقه هست. مرکز فرهنگی حیدر علی اف، می‌تواند دیگر مقصد مقصد ایده آل مهمانان هتل کاپیتول در شهر باکو باشد، علی الخصوص مهمانان علاقمند به موزه و ادبیات و فرهنگ. 

این جاذبه گردشگری با اقامتگاه کاپیتول، ۴.۱ کیلومتر فاصله دارد. اگر علاقه خاصی به آسمان خراش‌های زیبای شهر باکو، یعنی برج‌های آتش دارید، به هیچ عنوان این فرصت را از دست ندهید و فاصله ۵.۸ کیلومتری آن با هتل را چندان جدی نگیرید. 

از جمله نکات حائز اهمیت درباره هتل کاپیتول باکو که هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق بایستی به یاد داشته باشید، این است که همه افراد از تمامی گروه های سنی در این اقامتگاه مورد استقبال قرار می‌گیرند اما باید توجه کنید که افراد بالای ۷ سال، بزرگسال محسوب می‌شوند و هزینه اقامت آنها مانند سایر مهمانان بزرگسال حساب خواهد شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاپیتول باکو

به دلیل نیاز روز افزون افراد به اینترنت، حتی در طول سفر به یک کشور دیگر، اینترنت بی‌سیم رایگان در این مجموعه نیز با سرعت بالا گنجانده شده است تا مهمانان اقامتگاه در تمامی بخش‌ها از آن استفاده کنند. این هتل دارای گروه خدماتی مجرب و کاربلدی نیز هست. پذیرش ۲۴ ساعته، ثبت ورود و خروج، امکان تبدیل ارز، نگهداری چمدان، نظافت روزانه اتاق‌ها، مکالمه به پنج زبان بین المللی عربی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی، روسی و ترکی استانبولی از ویژگی‌های بارز آنهاست. 

در Capitol Hotel Baku صندوق امانت و دستگاه فکس و فتوکپی نیز وجود دارد که معمولا از آنها استفاده زیادی می‌شود. لازم به ذکر است، در این اقامتگاه آسانسور نیز وجود دارد که طبعا تردد را برای مهمانان، علی الخصوص مهمانان طبقات بالاتر آسان می‌کند. خدمات مهمی در Capitol Hotel Baku وجود دارد که با هزینه‌ای اضافی قابل استفاده است، اما برای تامین نظافت و آراستگی خودتان، بهتر است از آنها استفاده کنید. این سه مورد شامل سرویس‌های خشکشویی، لباسشویی و اتو می‌شود که هر سه مستلزم پرداخت هزینه‌ای جدا هستند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل کاپیتول باکو، کرایه دوچرخه برای گشت و گذار در سطح شهر نیز صورت می‌گیرد. لذت تجربه دوچرخه سواری در خیابان‌های شهر باکو، بدون شک می‌تواند جزو خاطرات ماندگار شما از خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر باشد. در این اقامتگاه، یک باغ زیبا نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند با حضور در آنجا، لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌های اقامتگاه کاپیتول باکو به نوبه خود بر ارزش هتل افزوده است. تعداد اتاق‌های هتل کاپیتول باکو ۳۸ تا هست و هر کدام امکانات مناسبی دارند. برای سرگرمی می‌توانید از تلویزیون‌ صفحه تخت موجود استفاده کنید. همه اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. برای تجربه آرامش مطلق و خوابی آرام در این اقامتگاه، اتاق‌ها همگی با عایق صدا و تخت‌های درجه یک تجهیز شده‌اند. 

امکانات حمام شیک اتاق عبارتند از: حوله، وان، توالت و دستمال توالت، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار و دوش. همچنین اتاق‌ها دارای میز مطالعه و تلفن نیز هستند. لازم به ذکر است، تمامی اتاق‌های اقامتگاه کاپیتول باکو دارای لباس خواب هستند تا مهمانان بتوانند حس واقعی راحتی را در طول سفر حس کنند.

رستوران هتل

اقامتگاه کاپیتول باکو دارای یک رستوران شیک به همراه غذاهای لذیذ است که امتحان کردن غذاهای آن خالی از لطف نیست. انواع غذاهای ترکی، روسی، محلی و بین المللی در این رستوران، درست مانند آنچه که مهمانان سفارش می‌دهند، در وعده صبحانه سرو می‌شود. لیست غذاها را نیز می‌توانید از روی منویی که در رستوران ارائه می‌شود، انتخاب کنید.

فاصله هتل کاپیتول باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم باکو: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ شیروان شاهان: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مفاخر باکو: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۸.۱ کیلومتر


هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku

هتل Capitol Hotel Baku
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار