gardeshban.ir

یکی از مناطق زیبا و و دیدنی ارومیه که هر روزه میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی به خصوص در فصل های بهار و تابستان می باشد دهکده ساحلی چی چست است.
کد خبر: ۵۷۵۵۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از مناطق زیبا و و دیدنی ارومیه که هر روزه میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی به خصوص در فصل های بهار و تابستان می باشد دهکده ساحلی چی چست می باشد. مجموعه دهکده تفریحی – توریستی ساحلی چی چست جهت ایجاد نشاط و بستر لازم برای تفریحات سالم فراهم شده است.

دهکده چی چست ارومیه


این مجتمع تفریحی در ۱۸ کیلومتری شهر ارومیه در مسیر جاده دریاچه ارومیه و نزدیکی بندر گلمانخانه قرار دارد که دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد و زیباترین و بهترین تفریحات را در خود جای داده است. از جمله بهترین تفریحات در دهکده ساحلی چی چست، می توانیم به کارتینگ اتومبیل رانی، پیست رالی اتومبیل، اتاق های نمک درمانی، هتل سه ستاره، محوطه بازی کودکان و … اشاره کنیم.

فضاهای سبز، گل کاری های زیبا و همچنین وجود باغ های توت، جلوه ویژه ای به این تفریحگاه بخشیده اند. این دهکده ساحلی، همه ساله میزبان جشنواره انگور می باشد. برپایی این جشنواره، مربوط به یکی از سنت ‌های اصیل آذری زبانان است.

خانواده‌هایی که همراه کودک خود سفر می‌کنند، خیال‌شان راحت است که در دهکده ساحلی چی چست ارومیه به بچه‌ها خوش می‌گذرد. قطار شادی و محوطه‌ی بازی کودکان حسابی سر همه را گرم می‌کند. نوجوانان و بزرگ‌ترها می‌توانند با پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، آیس هاکی، بیلیارد یا سر زدن به موزه تاریخ طبیعی خوش بگذرانند.

دهکده چی چست ارومیه


اگر اهل سرگرمی‌های پرهیجان باشید، می‌توانید به پیست رالی بروید. کارتینگ اتومبیل‌رانی برای دوستداران ماشین جای دلچسبی است. گزینه‌ی تفریحی بعدی در دهکده ساحلی چی چست، سرگرم شدن با ماشین‌های رادیو کنترل یا هواپیماهای کنترل از راه دور است.

این‌جا اتاقک‌های نمک‌درمانی دارد که سر زدن به آنها تجربه‌ی جالبی خواهد بود. دهکده چی چست در برخی مناسبت‌ها میهمانانی دارد که برای شرکت در جشنواره‌ها یا کنسرت به این‌ محل می‌آیند. سالن آمفی‌تئاتر این دهکده برای برگزاری چنین رویدادهایی مناسب است. در تالار آن هم کنفرانس یا مراسم عروسی برگزار می‌کنند. بعضی‌ دیگر در فضای دلچسب این دهکده ساحلی پیاده‌روی می‌کنند یا در رستوران آن غذا می‌خورند.

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، جاده چی چست فاصله ۱۸ کیلومتری ارومیه به طرف دریاچه(بندر گلمانخانه)

مدت زمان بازدید: 4 تا 24 ساعت

ساعت دسترسی: 08:00 تا 20:00

ورودی: 30.000 تومان


دهکده چی چست ارومیه
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار