gardeshban.ir

از سوی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران/
با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام عید باستانی نوروز ، در ایام نوروز ۱۴۰۲، موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ فعال هستند.بر این اساس ساعت فعالیت موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران تا ساعت ۲۲ اعلام شده است.
کد خبر: ۵۷۵۸۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
ساعت فعالیت موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزهای شهرداری تهران در نوروز و رمضان اعلام شد


امیر قاسمی با بیان اینکه شیوه نامه اجرائی فعالیت موزه ها ، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران در ماه رمضان و نوروز ابلاغ شده است، گفت: این دستورالعمل با امضا توکلی زاده معاون امور اجتماعی _ فرهنگی شهرداری تهران و دبیر شورای سیاستگذاری موزه های شهرداری تهران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این ابلاغیه، با توجه به  فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام عید باستانی نوروز ، در ایام نوروز ۱۴۰۲، موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ فعال هستند، افزود: بر این اساس ساعت فعالیت موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه های تحت پوشش شهرداری تهران تا ساعت ۲۲  اعلام شده است.

وی ادامه داد: در این ابلاغیه آمده است که  افزایش ساعت کاری مراکز فوق الذکر که تقاضا و ظرفیت بازدید بیشتری را دارند، بر اساس صلاحدید مدیران آن مجموعه، با مکاتبه با دبیرخانه شورای سیاست گذاری موزه ها  بلامانع است.

قاسمی گفت: همچنین باغ موزه‌های تحت پوشش شهرداری تهران در روز ۱۳ فروردین مقارن با روز طبیعت باز بوده و مدیران مجموعه های دارای باغ تاریخی و محوطه فضای سبز، می بایست شرایط را  برای آسودگی شهروندان و حفاظت از باغ موزه ها ایجاد کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار