gardeshban.ir

زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم سال آینده منطقه آزاد اروند تبدیل به یک مجموعه عمرانی و کارگاه اقتصادی شود.
کد خبر: ۵۷۶۱۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱-1401 December 28
گردشبان (gardeshban.ir) :



علی زارعی صبح شنبه در آئین کلنگ‌زنی پُل شهداری اروند در خرمشهر، اظهار کرد: در سال‌های اخیر به واسطه استهلاکی که متوجه پل‌های دوگانه و مواصلاتی شهر خرمشهر شده بود و در بازه‌های زمانی مختلف به‌خصوص ایام نوروز، اربعین، روزهای پایانی هفته، همچنین ابتدا، میانه و انتهای روزهای هفته به جهت تردد شهروندان به محل کار، مشمول ترافیک سنگینی می‌شد.

وی افزود: بعضاً این پل‌ها دچار صدمات و لطماتی در حیطه ساختاری می‌شدند، سازمان منطقه آزاد اروند با تامین منابع مورد نیاز و در راستای تسهیل و روان‌سازی محورهای ورودی این شهر، با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و عنایت به بندهایی که در قانون چگونگی اداره مناطق آزاد بدان اشاره شده است، بر آن شد که چند پروژه شاخص، از جمله عملیات احداث پل جدید خرمشهر را در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: پس از اینکه مطالعات این پل صورت پذیرفت، منابع مورد نیاز برای احداث این پل نیز فراهم‌ شد و پروژه به مناقصه گذاشته شد. امروز نیز پس از فرآیند انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه و انجام بررسی‌ها و اخذ مجوزهای لازم، همچنین حل و فصل معارضات ارضی موجود در مسیر انجام این پروژه، به یاری خدا کلنگ آغاز عملیات احداث پل شهدای اروند به زمین زده خواهد شد.

زارعی عنوان کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۲ برای منطقه آزاد اروند، سال آغاز و انجام پروژه‌های شاخص عمرانی توام با رونق تولید، صادرات و اشتغال پایدار بوده و در سال آینده منطقه آزاد اروند تبدیل به یک مجموعه عمرانی و کارگاه اقتصادی شود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار