gardeshban.ir

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش باران و برف در جاده‌های ۵ استان و انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۷ ترددشمار فعال حاکی از آن است که تردد در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱ درصد افزایش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین ۵.۰ درصد ، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت گرفته است.

در زمان حاضر محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر(رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گالری امامزاده هاشم ، لاسم و آب اسک ترافیک سنگین است. در محورفیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است.

محورهای چالوس و هراز دارای بارش برف و باران ، محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی محورهای استان البرز و مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داده است.

محورهای مسدود شریانی :

۱) بمپور – دلگان

۲) محور چالوس

۳) آزادراه تهران – شمال

محدودیت تردد با تغییر مسیر :

۱) محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محورهای دارای انسداد فصلی :

۱) لاسم - ارجمند

۲) وازک - بلده

۳) سروآباد – پاوه

۴) سی سخت – پادنا

۵) جدید هشتگرد – طالقان

۶) گنجنامه – تویسرکان

۷) پونل – خلخال

محور مسدود غیرشریانی :

۱) شهمیرزاد – فولاد محله - کیاسر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار