gardeshban.ir

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از چاپ ۱۴۰ هزار نسخه بسته‌های نوروزی برای مسافران و گردشگران در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
برپایی ایستگاه‌های استقبال از مسافران در پایتخت

امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، با بیان اینکه ایستگاه های اطلاع‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی با شعار تهران دوست داشتنی و در قالب ویژه برنامه های نوروزی تحت عنوان «بهار ایران» برپا می‌شود، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در ۷۹ نقطه تهران ایستگاه‌های اطلاع رسانی و در ۱۱ نقطه مبادی ورودی تهران، ایستگاه‌های استقبال از مسافران برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار پک تهرانگردی تاکنون آماده شده است تا با قیمت تنها ده هزار تومان به مسافران و گردشگران فروخته شود، گفت: ارزش این پک ها ۳۰۰ هزار تومان است که تنها به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و به کودکانی که به همراه والدین خود برای خرید این پک‌ها مراجعه کنند نیز یک کتاب هدیه داده می شود.

به گفته قاسمی، در داخل بسته‌های گردشگری، نقشه به روز تهران و مکان‌های دیدنی آن و همچنین تصاویر و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرداری تهران و پایتخت وجود دارد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: هدف ما معرفی ناشناخته‌های تهران است که در این بسته به این مهم توجه شده است. همچنین تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی برخی مجموعه‌های فرهنگی و هنری نیز در داخل این بسته‌ها وجود دارد و این در حالی است که علاوه بر لیست مراکز دارای تخفیف، ۱۵ بُن دو نفره برای بازدید از مراکز مختلف همچون توچال، برج آزادی و... در داخل بسته‌ها گنجانده شده و به همین دلیل نیز ارزش ریالی بسته گردشگری، حدود ۳۰۰ هزار تومان است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار