gardeshban.ir

معرفی/
هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا از هتل‌های شیک و لوکس در شهر ترکیه است. این هتل پنج ستاره جزو بی‌نظیرترین هتل‌های منطقه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۷۷۱۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا از هتل‌های شیک و لوکس در شهر ترکیه است. این هتل پنج ستاره جزو بی‌نظیرترین هتل‌های منطقه به شمار می‌رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. 

این هتل زیبا در بخش عالی از شهر واقع‌شده و از این طریق دسترسی بسیار آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری خواهید داشت و همین امر سبب می‌شود تا توریست‌ها علاقه زیادی به اقامت و رزرو این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما داشته باشند. این هتل تقریباً ۳۰ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و با ۳۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به قلعه آلانیا و برج سرخ آلانیا دسترسی خواهید داشت. 

فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله ۹۰ کیلومتری هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya واقع‌شده و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی به فرودگاه نیز از این هتل بسیار آسان است. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، رستوران اصلی، اتاق‌های ضد سیگاری، مرکز سلامتی و اسپا و ساحل اختصاصی.

امکانات عمومی هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا

میز تور گردشگری نیز مسافران را با جاهای دیدنی منطقه آشنا می‌کنند. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و بخش پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. در بخش شستشو نیز خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. پارکینگی در این هتل دایر نشده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید قبل از رزرو هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya از این موضوع مطلع شوند. برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید، بنابراین مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل اتاق رزرو کنند. پرسنل نیز در این هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد که مطمئناً از اقامتتان لذت خواهید برد. سه استخر موجود در این هتل دایر بوده است؛ استخر روباز در طول سال دایر بوده و ساعت کاری آن نیز ۸ صبح تا ۷ عصر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین بر روی این استخر سرسره آبی تعبیه‌شده است. استخر سرپوشیده نیز در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. این استخر نیز از ۸ صبح تا ۷ عصر دایر است. استخر سوم نیز روباز بوده و مخصوص کودکان است. 

مرکز اسپا شامل بخش‌های حمام ترکی، سونا، ماساژ و باشگاه بدنسازی است. با اقامت در هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya می‌توانید با انواع ورزش‌های آبی سرگرم شوید. همچنین در این هتل انواع بازی‌ها مانند تنیس، بیلیارد و مینی کلاب دایر بوده و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. از سرگرمی‌های دیگر می‌توان به کرایه دوچرخه اشاره کرد که با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید. برای کودکان نیز کلاب بازی و زمین‌بازی سرپوشیده دایر شده و برای ساعت‌ها می‌توانند سرگرم شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها

انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين یا دوبل، سوئيت با حمام اسپا، سوئیت خانواده. در اتاق‌های این مجموعه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. همچنین اتاق‌ها در هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya دارای اسباب مدرنی هستند، همچنین سایر امکانات رفاهی ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز، مینی بار، بالکن، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، کتری برقی. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید دریا را تماشا کنید.

رستوران هتل

روزانه وعده صبحانه در رستوران هتل به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. همچنین در وعده‌های دیگر می‌توان به غذاهای مدیترانه‌ای و عثمانی اشاره کرد که به‌صورت منویی سرو می‌شود. غذاهای ترکی و محلی نیز به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. چهار رستوران در این هتل دایر شده و عبارت‌اند از رستوران اصلی انواع غذاهای دریایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه‌ای، رستوران Lalezar غذاهای ترکی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Fangri نیز انواع غذاهای دریایی را در وعده شام به‌صورت منویی و درنهایت رستوران Shenzen غذاهای چینی سرو می‌کند.

فاصله هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز ورزش آبی تی سونامی: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل: ۵۵۰ متر

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار