gardeshban.ir

هتل آرماندیس اصفهان یکی از هتل‌های ۴ ستاره و نوساخت این شهر است که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و در نقطه زیبایی از شهر اصفهان واقع شده است.
کد خبر: ۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲-1402 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آرماندیس اصفهان یکی از هتل‌های ۴ ستاره و نوساخت این شهر است که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و در نقطه زیبایی از شهر اصفهان واقع شده است. این هتل با امکانات و خدمات متنوعی که دارد می‌تواند یکی از بهترین‌های شهر باشد و میزبانی شایسته‌ای از مهمانان و خریداران بلیط هواپیما اصفهان داشته باشد.

با رزرو هتل آرماندیس اصفهان و اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی اصفهان مثل کاخ چهلستون، مسجد جامع، کاخ هشت بهشت، موزه تاریخ طبیعی و کاخ عالی قاپو دسترسی راحتی داشته باشید و با چند دقیقه رانندگی به این اماکن دیدنی برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرماندیس اصفهان

نحوه میزبانی از مهمانان هتل و جلب رضایت‌مندی آن‌ها نشان از تیم مجرب و حرفه‌ای هتل آرماندیس دارد و از طرفی نوساخت بودن هتل مزیت بزرگی در جذب مهمان به حساب می‌آید. به طبع همه امکانات هتل نو و به روز هستند و البته سبک معماری هتل نیز چشم‌نواز و قشنگ است. هتل Armandis Hotel پارکینگ کوچکی دارد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اینترنت رایگان، رستوران، فروشگاه، سونا بخار، جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته نیز از دیگر امکانات و خدمات این هتل ۴ ستاره هستند. لابی هتل واقع در طبقه همکف بوده و ۲۲۰ مترمربع است؛ جایی که مهمانان می‌توانند روزنامه بخوانند، قهوه یا چای میل کنند و یا منتظر دوست و مهمان خود باشند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

این هتل ۱۱ طبقه در مجموع دارای ۷۴ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های ۱ تا ۳ نفره و همچنین سوئیت‌ها و آپارتمان‌های ۲ خوابه ارائه می‌شوند. اتاق‌های ۱ تخته و آپارتمان‌های آن ظرفیت نفر اضافه دارند ولی بقیه واحدها ندارند. همه اتاق‌های هتل آرماندیس به سبک مدرن دکور شده‌اند و امکاناتی نظیر میز، مبلمان، چای‌ساز، صندوق امانات، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، تهویه مطبوع، کمد، یخچال، دراور و مینی بار در آن‌ها گنجاند شده است. فقط اگر نورگیری اتاق‌ها کمی بیش‌تر و پنجره‌های آن‌ها کمی بزرگ‌تر بود، بهتر می‌شد ولی در کل ظرافتِ به کار رفته در المان‌های اتاق‌ها، فضای خانه را برای مهمانان تداعی می‌کند. در حمام‌های اختصاصی اتاق‌ها سشوار و لوازم بهداشتی نیز گنجانده شده است. ضمنا برخی از واحدهای این هتل دارای جکوزی هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

در طول سفر و در پی خستگی‌های ناشی از دوندگی‌های بین جاذبه‌ها حتما نیاز به سونا خواهید داشت تا سم‌های بدنتان خارج شوند و احساس سبکی کنید. هتل آرماندیس دارای سونای خشک و بخار است و بعضی از اتاق‌های آن جکوزی دارند. برای گشت و گذار در شهر هم خدمات تور و تهیه بلیط هم ارائه می‌شود که این خدمات رایگان نیستند. ضمنا برخی از امکانات این هتل برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند. این هتل خدمات ویژه CIP هم ارائه می‌دهد که شامل پذیرایی از مهمانان در بدو ورود و راهنمایی آن‌ها در زمان ورود به فرودگاه است. صرافی، کافی شاپ و اتاق چمدان از دیگر خدماتی هستند که با رزرو هتل آرماندیس اصفهان می‌توان از آن‌ها بهره برد.

رستوران هتل

رستوران هتل آرماندیس در طبقه هم‌کف واقع شده و مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه هر روز صبح از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح به این رستوران مراجعه کنند و صبحانه خود را میل کنند. صبحانه‌های این رستوران به سبک سلف سرویس سرو می‌شوند. این رستوران در وعده ناهار و شام هم پذیرای مهمانان است. کافی شاپ هتل هم در طبقه اول واقع شده است و تا ساعت ۱۱ شب دایر است. این کافی شاپ ظرفیت میزبانی از ۸۰ نفر را دارد.

فاصله هتل آرماندیس اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد جامع: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهلستون: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ عالی قاپو: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۴.۶ کیلومتر


هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار