gardeshban.ir

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۴۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
خودرو هرندی در کرمان پلاک تاریخی می‌گیرد


فریدون فعالی در نشست با اعضای کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان یکی از مهم‌ترین اهداف دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با صنعت گردشگری است، گفت: کویر لوت، ظرفیتی مهم برای کرمان به شمار می‌رود که باید با همکاری یکدیگر از آن استفاده کنیم و نگذاریم فرصت‌ها به تهدید‌ها تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه تور‌های گردشگری کرمان به مقصد کویر شهداد با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی این استان ساماندهی می‌شود، افزود: شهداد منطقه بکری برای حضور گردشگران است و برنامه‌های متنوعی در آن اجرا می‌شود.

فعالی تصریح کرد: این اداره‌کل در زمینه ساماندهی تور‌های گردشگری به مقصد کویر شهداد، تعریف رویداد‌ها و اجرای آن‌ها با کانون اتومبیل‌رانی همکاری لازم را خواهد داشت و حمایت همه جانبه‌ای از آن‌ها می‌کند.

او بیان کرد: آموزش‌های علمی، کاربردی و پژوهشی ویژه اعضای این کانون نیز با هماهنگی این اداره‌کل انجام شود.

فعالی گفت: کانون‌های اتومبیل‌رانی و جهانگردی یک سری اهداف و برنامه‌ها دارد که تسهیل در تردد گردشگران، ارائه خدمات مشاوره‌ای و گسترش خدمات امداد خودرو به گردشگران، برگزاری انواع مسابقات اتومبیل‌رانی و رالی، تهیه و توزیع نقشه جغرافیا، فیلم و نقشه راه‌های شهر‌های استان، ایجاد دفاتر اطلاع‌رسانی و... از آن جمله است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودروی موزه هرندی خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه این خودرو دارای قدمتی بالا است و شرایط لازم را برای دریافت پلاک تاریخی دارد؛ بنابراین با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی این استان اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار