gardeshban.ir

هتل سیتین مسجد جامک بای کامپس هاسپیتالیتی یکی از هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی شهر کوالالامپور مالزی است که در قلب شهر و نزدیک محله چینی و هندی واقع شده است.
کد خبر: ۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سیتین مسجد جامک بای کامپس هاسپیتالیتی یکی از هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی شهر کوالالامپور مالزی است که در قلب شهر و نزدیک محله چینی و هندی واقع شده است. این محله‌های توریستی پرجنب و جوش و از نظر فرهنگی غنی هستند. 

این هتل تنها ۱۰۰ متر با ایستگاه قطار مسجد جامع فاصله دارد و با اقامت در این هتل می‌توان به راحتی به جاذبه‌های دیدنی کوالالامپور مثل برج‌های دوقلو پتروناس، غارهای باتو و موزه هنرهای اسلامی دسترسی داشت. 

علاوه بر این در نزدیکی هتل می‌توان تفریحات زیادی داشت؛ می‌توان به پیست بین المللی سپانگ رفت و مسابقات هیجان‌انگیز آن را تماشا کرد، به بازدید از دنیای زیر آب آکواریوم کوالالامپور رفت یا برای خرید به مراکز خریدی همچون سوریا کی ال سی سی یا منطقه معروفی مثل بوکیت بینتانگ که مغازه‌های متنوعی دارد، سر زد. 

با رزرو هتل سیتین مسجد جامع بای کامپس هاسپیتالیتی هم آسودگی خریداران بلیط هواپیما کوالالامپور تامین می‌شود و هم امکان تجربه تفریح‌های گوناگون فراهم می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتین مسجد جامک بای کامپس هاسپیتالیتی کوالالامپور

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality یک هتل باسابقه در عرصه گردشگری به حساب می‌آید و بیش از یک دهه افتخار میزبانی از مهمانان کوالالامپور را داشته و در طول فعالیتش سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی، تمیزی، نرخ اقامتی، راحتی و امکاناتش توانسته اکثر مهمانان خود را با لبخندی از رضایت راهی خانه‌هایشان کند. هتل سیتین مسجد جامک بای کامپس هاسپیتالیتی دارای یک رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته است و برای راحتی هرچه بیش‌تر مهمانانش خدمات ترانسفر فرودگاهی از هتل تا فرودگاه بین‌المللی را ارائه می‌کند اما بهره‌مندی از این خدمات رایگان نیست و مستلزم پرداخت هزینه است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

در دکوراسیون اتاق‌های هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality رنگ‌های روشن به کار رفته تا فضای آن‌ها دلبازتر باشد. البته این اتاق‌ها در عین سادگی دارای امکانات و المان‌های مدرن هستند. هتل در مجموع ۱۳۸ واحد اقامتی دارد و هنگام رزرو اتاق‌های سوپریور کویین، سوپریور تویین و دلوکس کویین برایتان نمایش داده می‌شوند. البته برخی از اتاق‌های این هتل فاقد پنجره هستند و هنگام رزرو باید به این نکته توجه داشت. در تمامی اتاق‌های هتل سیتین مسجد جامک امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، تلفن، چای‌ساز، میز کار، صندوق امانات، حوله و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است و مهمانان می‌توانند در صورت نیاز از پرسنلِ هتل سشوار و اتو هم درخواست کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل سیتین مسجد جامک همانند اکثر هتل‌های هم‌رده خود دارای امکانات متنوعی نیست ولی برای گشت و گذار در شهر خدمات تور ارائه می‌دهد و پرسنل پذیرش می‌توانند مهمانان را در خصوص تحویل چمدان‌ها و بارهایشان به اتاق چمدان آن‌ها را یاری کنند. در هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality علاوه بر آرایشگاه، فروشگاه کوچکی هم برای تامین مایحتاج مهمانان وجود دارد. این هتل فاقد پارکینگ است ولی دستگاه خودپرداز، خدمات کپی و فاکس آسانسور، خدمات لاندری، دوربین مداربسته و اینترنت رایگان از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.

رستوران هتل

کافه رستوران سیتین در هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality طیف گسترده‌ای از خوراکی‌ها و غذاهای محلی مثل دوسا، روتی، ناسی لماک ( برنج نارگیلی) و غذاهای بین‌المللی مثل ماهی سوخاری، سیب‌زمینی سرخ شده و مرغ سوخاری طبخ و سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ دقیقه صبح برای صرف صبحانه به این کافه مراجعه کنند. صبحانه مورد علاقه آسیایی‌ها از تخم مرغ محلی، سیریل و کره گرفته تا برنج سرخ شده و سوپ مرغ در این کافه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. این کافه تا ساعت ۷ عصر باز است و از ۸ صبح تا ۸:۳۰ شب نیز خدمات روم سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل سیتین مسجد جامک بای کامپس هاسپیتالیتی کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا افلاک نمای ملی کوالالامپور: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلو پتروناس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کی ال سی سی: ۲ کیلومتر


هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur

هتل Citin Hotel Masjid Jamek by Compass Hospitality Kuala Lumpur
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار