gardeshban.ir

معرفی/
هتل ریکسوس واتر ورلد از هتل‌های بی‌نظیر شهر آکتائو در قزاقزستان است که هتلی شیک و پنج ستاره بوده و در میان سایر هتل‌ها طرفداران زیادی دارد.
کد خبر: ۵۸۴۵۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ریکسوس واتر ورلد از هتل‌های بی‌نظیر شهر آکتائو در قزاقزستان است که هتلی شیک و پنج ستاره بوده و در میان سایر هتل‌ها طرفداران زیادی دارد. با توجه به این‌که هتل ریکسوس واتر ورلد از مرکز شهر ۱۸ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت دارای ساحل اختصاصی است و همین مورد سبب جلب‌توجه مسافران به سوی آن می‌شود. 

نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی آکتائو بوده و با ۴۸ کیلومتر فاصله واقع‌شده و هتل ریکسوس به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. 

لازم به ذکر است که محل قرارگیری هتل Rixos Water World Aktau بسیار عالی بوده و همین امر سبب می‌شود تا از جاهای دیدنی و گردشگری شهر بازدید کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به چشم‌انداز دریا، باغ، استخر شنای روباز، خدمات باربیکیو، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتاق‌های ضد سیگاری، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریکسوس واتر ورلد آکتائو

در بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از مسافران هستند، همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان نیز بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود. تمامی واحدهای اقامتی در هتل Rixos Water World Aktau به طور روزانه نظافت می‌شوند. همچنین پارکینگ اختصاصی موجود در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل

در زمان اقامت در این هتل می‌توانید به ساحل اختصاصی بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید یا اینکه در استخر شنای روباز شنا کنید. بر روی این استخر پارک آبی تعبیه‌شده و انواع سرسره‌های آبی برای تفریح مسافران وجود دارد. برای کودکان نیز محل بازی تعبیه‌شده است تا ساعت‌ها در این بخش سرگرم شوند. علاوه بر این‌ها، مرکز اسپا نیز در این هتل دایر بوده و در این بخش می‌توانید به سونا سر بزنید. سایر تفریحات این هتل محل بازی برای تنیس است که دوستداران این ورزش می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها در هتل Rixos Water World Aktau دایر شده و مسافرانی که به فکر تناسب‌اندام خود هستند، حتی در هنگام سفر نیز می‌توانند به باشگاه بروند. در سالن زیبایی و آرایشی نیز انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی ارائه می‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها

اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز باغ، سوئیت دلوکس، ویلا اکسکیوتیو، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا و اتاق توئين دلوکس با چشم‌انداز دریا. برای اقامت در این هتل کودکان زیر ۳ سال نیازی به پرداخت هزینه اقامت ندارند و برای ۳ سال به بالا به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل

سه رستوران در این هتل دایر بوده و انواع غذاهای خوشمزه سرو می‌کنند. رستوران اول Turquoise نام داشته و انواع غذاهای ترکی، محلی، بین‌المللی، اروپایی و گریل در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کنند. رستوران دوم نیز با نام Mermaid فعالیت داشته و فقط غذاهای دریایی سرو می‌کند. رستوران سوم نیز مخصوص استیک بوده و فقط برای وعده شام دایر است. این رستوران نیز Lezze’et نام دارد. با اقامت در هتل ریکسوس واتر ورلد همه‌روزه در هنگام صبح وعده صبحانه آمریکایی، گیاهخواری، حلال به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود.

فاصله هتل ریکسوس واتر ورلد آکتائو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل دریا: ۲۵۰ متر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی آکتائو: ۲۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه خاطرات جنگ جهانی دوم: ۲۶ کیلومتر

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau

هتل Rixos Water World Aktau


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار