gardeshban.ir

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۸۳
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
جشنواره زمستانی در همدان برگزار می‌شود



علی خاکسار بیان کرد: این رویداد فرهنگی از ۲۴ بهمن‌ماه تا ۱۷ اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است. 

وی با اشاره به اینکه پیگیری زیادی برای برگزاری جشنواره انجام شده است، تصریح کرد: در صدد هستیم جشنواره امسال متفاوت از سال‌های گذشته باشد و بستری برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم شود.

خاکسار با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان یک ظرفیت مغفول مانده است که می‌تواند به برند تبدیل شود، اظهار کرد: جلسه‌ای با محوریت استانداری همدان در این رابطه برگزار و مقرر شد این دستگاه حامی جشنواره باشد.

وی با اشاره به ایجاد هم‌افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری همدان برای برگزاری این رویداد، مطرح کرد: امیدواریم با تعامل ایجاد شده میان دستگاه‌ها جشنواره خوبی را شاهد باشیم.

خاکسار به برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده‌ جشنواره اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ‌برفی و غیربرفی، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات، عرضه خوراکی‌های زمستانی، جشنواره کدو، جشنواره تندرستی و زیبایی، نمایشگاه قهوه و شکلات و مسابقه ساخت آدم برفی از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت برگزاری جشنواره‌، تخفیف‌هایی برای تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی، سوغات و نمایشگاه‌های صنایع دستی درنظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند از تخفیف‌ها استفاده کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار