gardeshban.ir

کشور چین به تازگی طولانی ترین پله برقی جهان را در جنگل ها و طبیعت زیبای چین راه اندازی کرده است و گردشگران با سوار شدن روی این پله برقی می توانند در طول مسیر از زیبایی های طبیعت سرسبز و دیدنی استان هوبئی چین دیدن کنند.
کد خبر: ۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
چین به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان بخش عظیمی از جمعیت انسانی این کره خاکی را در خود جای داده و با توجه به تمدن بزرگی که دارد ، هزاران جاذبه باستانی، تاریخی، طبیعی و مدرن دارد که می تواند مقدمات یک سفر بسیار عالی و اعجاب انگیز را برای شما فراهم آورد. سفر به چین و بازدید از جاهای دیدنی این کشور زیبا و دیدنی خاطره ای بیادماندنی خواهد بود که هرگز از خاطرات شما حذف نمی گردد.

طولانی ترین پله برقی جهان


کشور چین به تازگی طولانی ترین پله برقی جهان را در جنگل ها و طبیعت زیبای چین راه اندازی کرده است و گردشگران با سوار شدن روی این پله برقی می توانند در طول مسیر از زیبایی های طبیعت سرسبز و دیدنی استان هوبئی چین دیدن کنند. بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان ، بلندترین پل جهان و اینک طولانی‌ترین پله‌ برقی جهان در گراند کانیون در استان هوبیی مرکز چین افتتاح شده است.

طول این پله‌برقی 688 متر است که گردشگران زیادی می توانند از آن استفاده می‌کنند. این پله برقی که از دل مناظر زیبای چین مرکزی می گذرد ، قابلیت جابه جایی 7300 تماشاگر در هر ساعت است که بر اساس ارقام تخمین زده شده، در طول یک سال می تواند 300 هزار تماشاگر را جابجا کند.

طولانی ترین پله برقی جهان


منطقه «انشی» (Enshi) در «گراند کانیون» (Grand Canyon) منطقه گردشگری بسیار زیبا و ویژه است که سوارشدن بر پله برقی برای لذت بردن از مناظر بسیار دیدنی اطراف را ممکن می‌کند. طولانی‌ترین پله برقی جهان حرکت "Σ” شکل در امتداد کوهستان دارد. این پله‌برقی از مواد سازگار با محیط‌ زیست از جمله چوب و سقف کاشی ساخته شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار