gardeshban.ir

گزارش/

دزدی تجهیزات و لوازم اتاق، معضل جدید هتل های امارات پس از ورود گردشگران اسرائیلی

اگر به هتلی در امارات رفتید و دیدید که چمدان مسافران اسرائیلی قبل از خروج کاملا چک می شود، تعجب نکنید.طبق این گزاریش اکثر مسافران این رژیم در هنگام خروج از هتل حوله، چایی ساز و حتی لامپ های اتاق را در چمدان خود جاسازی میکنند .
کد خبر: ۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹-1399 October 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
پس از عادی سازی روابط امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی و برقراری پرواز بین سرزمین های اشغالی و دبی، هتل داران اماراتی با معضل جدید سرقت از اتاق های خود دست و پنجه نرم میکنند.

روزنامه صهیونیستی یدیوت آحارونوت در گزارشی نوشت: اگر به هتلی در امارات رفتید و دیدید که چمدان مسافران اسرائیلی قبل از خروج کاملا چک میشود، تعجب نکنید.

طبق این گزاریش اکثر مسافران این رژیم در هنگام خروج از هتل حوله، چایی ساز و حتی لامپ های اتاق را در چمدان خود جاسازی میکنند .

در همین رابطه مدیر یکی از هتل های اطراف برج خلیفه گفت: ما از صدها توریست با ملیت های مختلط و از سراسر دنیا میزبانی میکنیم، گاهی برخی دردسر سازند اما تا قبل از ورود گردشگران اسرائیلی هیچ موردی مبنی بر سرقت از اتاق ها را ندیده بودیم ! یک بار متوجه کمبود تجهیزات اتاقی که خانواده ای اسرائیلی در ان اقامت داشت شدیم و زمانی که کارکنان هتل این موضوع را مطرح کردند آنها شروع به فریاد زدن کردند، زمانی که به آن ها گفته شد که پلیس را در جریان قرار خواهیم داد مجبور به عذرخواهی و پس دادن اقلام سرقتی شدند، آن ها از هتل جوب رختی، حوله صورت و یخدان دزدیده بودند!
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار