gardeshban.ir

کارگاه مجازی «ژئوتوریسم در تهران» برگزار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: کارگاه مجازی «ژئوتوریسم در تهران» روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۶۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 19
گردشبان (gardeshban.ir) :

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران  با بیان اینکه توسعه آموزش مجازی از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در دوران حضور شهروندان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است، اظهار کرد: در دوره‌های آموزش مجازی به موضوعات کمتر پرداخته شده در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخته خواهد شد.

او گفت: همانطور که پیش از این تأکید کرده‌ایم اگر به دنبال توسعه پایدار در گردشگری استان تهران هستیم باید پایه‌های آموزش را در سطح استان تقویت کنیم.

کارگاه مجازی «ژئوتوریسم در تهران» برگزار می‌شود

جانفشان بیان کرد: تهران به دلیل شرایط جغرافیایی دارای پدیده‌های متنوع زمین شناسی است که می‌تواند هر کدام سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا باید  با همدلی و همفکری اساتید و فعالان گردشگری به فکر فرصت سازی برای رشد و توسعه آینده گردشگری کشور باشیم.

جانفشان گفت:علاقه مندان می‌توانند برای حضور در کارگاه آموزشی ژئوتوریسم در تهران که در روز چهارشنبه۲۰ فروردین برگزار می‌شود، واژه ژئوتوریسم را به ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند تا لینک و ساعت برگزاری دوره در شبکه‌های اجتماعی برای آن‌ها پیامک شود.


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار