gardeshban.ir

حفاران غیرمجاز در تونل 10 متری در اسلامشهر دستگیر شدند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سه حفار غیرمجاز در حین حفاری در عمق 10 متری برای دستیابی به اثار تاریخی و فرهنگی در یک منزل مسکونی با گزارش دوستداران میراث فرهنگی و اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۰۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
حمید کریمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسلامشهر با بیان این‌که  سه حفار غیر مجاز در حین حفاری در عمق ۱۰ متری برای دستیابی به اثار تاریخی و فرهنگی در یک منزل مسکونی که نزدیک هیچ بنا و یا محوطه تاریخی نیست، دستگیر شدند، افزود: این حفاران تنها بر اساس یک خیال واهی برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری کرده بودند که توسط نیروهای پلیس دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل مراحل انتظامی و قضایی شدند.

او افزود: خوشبختانه در مشاهدات صورت گرفته این حفاران به هیچ لایه تاریخی و باستانی دسترسی پیدا نکردند و تنها یک حفاری کورکورانه را برای یک طمع پوچ دنبال می‌کردند.

ایلنا نوشت، کریمی از شهروندان خواست مشاهدات خود از رفتار افراد مشکوک در محوطه‌های باستانی و تاریخی را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا پلیس با هماهنگی میراث فرهنگی اقدام لازم را انجام دهد.
 


پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار