gardeshban.ir

واکنش پلیس به خبر حمله نقابداران به مسافران یک اتوبوس/ ماجرای درگیری در اتوبوس مسافربری چه بود؟

فرمانده انتظامی ملایر درگیری روز گذشته چند تن با راننده یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر تهران - همدان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

سرهنگ محمد باقر سلگی درباره این حادثه گفت: چندی پیش در یکی از استان‌های مجاور، شاگرد یک دستگاه اتوبوس با راننده یک دستگاه اتوبوس دیگر درگیر می‌شوند و راننده اتوبوس به همراه یکی از دوستان، شاگرد اتوبوس را می‌زنند و این ماجرا در این مکان با وساطت دیگر همصنفان پایان می‌یابد.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: اما شاگرد اتوبوس پس از این موضوع به دنبال انتقام بود بنابراین وقتی متوجه شد که طرف مقابل به مقصد استان همدان مسافر سوار کرده است از دوستان خود برای عملی کردن نقشه‌اش استمداد می‌طلبد.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: مسافران این خودرو در حال پیاده شدن از وسیله نقلیه بودند که شاگرد اتوبوس به همراه چند تن از دوستان به راننده حمله‌ور شده و درگیری فیزیکی بین آنها رخ می‌دهد که با شکایت راننده دستگیری ضاربان در دستور کار قرار گرفت.

وی علت بروز این درگیری را خصومت قبلی دانست و ادامه داد: مأموران انتظامی عامل اصلی این درگیری که شاگرد راننده بود را شناسایی و بامداد امروز در یک عملیات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر خبر منتشره در فضای مجازی تلگرام مبنی بر حمله افراد نقابدار به مسافران یک دستگاه اتوبوس و سرقت اموال آنها را تکذیب کرد و از رسانه‌ها خواست از انتشار اخبار کذب و غیر واقعی پرهیز کنند.




پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار