gardeshban.ir

برنامه‌ریزی برای استفاده‌ از جاذبه‌های گردشگری جاده چالوس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: امسال پروژه‌های دارای بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکیدر اولویت برای اتمام قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۸-1398 April 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
 
علی درویش پور روز پنجشنبه ششم تیرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز گفت: اولویت‌های پروژه‌ها دراستان برای تکمیل باید بر اساس اعتبار و منطبق با سند توسعه البرز باشد.

درویش پور گفت: استاندار البرز در سفرهای شهرستانی خود رویکرد الگوی توزیع اعتبارات را با توجهبه مناطق کمتر توسعه یافته مد نظر قرار داده است.

وی اظهار داشت: این سفرها تشریفاتی و رفع تکلیف نیست و تمام مصوبات آن اجرایی می‌شود.

معاون استاندارالبرز افزود: با توجه به وجود منابع آبی در طالقان، راه‌اندازی شهرک آب با هدف اشتغالزاییبیشتر مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح‌های معطل مانده از سال‌های قبل باید با اولویت انجام شود و پس از سفر به شهرستانطالقان توجه به حوزه گردشگری این شهرستان هر چه بیشتر مد نظر قرار گرفت.

درویش پور با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های مجدانه استاندار البرز گفت: همچنین طرح‌های گردشگری برای جاده چالوس و سد امیرکبیر با مصوبات کارگروه‌های ملی و استانی مورد توجه قرارگرفته است.

وی همچنین افزود: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد اجرای فرمان امام (ره)،استاندار البرز موفق به دریافت موافقت برای راه‌اندازی بیمارستان در طالقان شد.

معاون استاندار البرز ادامه داد: در اجرای پروژه‌ها، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، احیا بافت‌های فرسوده،سازگاری با کم آبی، طرح‌های آبخیزداری و مدیریت بحران اعمال شود.

وی گفت: درجلسات بعد شورای برنامه ریزی و توسعه البرز باید دستگاه‌های اجرایی گزارشی از میزانجذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها داشته باشند.

درویش پور در پایان افزود: استاندار محترم البرز با دعوت از مسئولان ملی نسبت به تسریع در پیشبرداهداف رشد و توسعه استان با اهتمام ویژه‌ای اقدام می‌کند.

همچنین، پیش از این مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در خصوص شهرک آب گفته بود:قرار است در این شهرک صنایع بسته‌بندی آب معدنی و تولید نوشابه مستقر شود.

ایسنا






پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار