gardeshban.ir

هنگام خرید پکیج‌های مسافرتی به این نکات توجه کنید

ممکن است فکر کنید این سفر با سفر‌هایی که خود برنامه ریزی می‌کنید و میروید، کاملا متفاوت است. اما تفاوت چندانی در خود سفر وجود ندارد، اما با این حال با توجه به این نکات و اهمیت آن‌ها را در این رابطه بدانید و رعایت کنید.
کد خبر: ۱۴۶۹۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸-1398 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
ممکن است فکر کنید این سفر با سفر‌هایی که خود برنامه ریزی می‌کنید و میروید، کاملا متفاوت است. اما تفاوت چندانی در خود سفر وجود ندارد، اما با این حال با توجه به این نکات و اهمیت آن‌ها را در این رابطه بدانید و رعایت کنید.

۱. برنامه و زمان بدی سفر با ترجیحات خودتان انجام دهید

در بسیاری از مواقع دیده شده است، زمانی که شخص با تور سفر می‌کند، انتخاب تمامی موارد حتی زمان سفر را نیز بر عهده‌ی آژانس مسافرتی می‌گذارد. این کار کاملا اشتباه است. درست است که باید نسبت به آژانس مسافرتی اعتماد داشته باشید، اما بهتر است طرح، زمان و برنامه‌ی سفر را با توجه به ترجیحات و اولویت‌های خود انتخاب کنید.

۲. با عضویت در سایت‌های سفر خودتان را سردرگم نکنید!

با زیاد شدن سایت‌ها و همچنین پیشنهاد‌های متفاوت، بسیاری از مسافران در انتخاب دچار مشکل می‌شوند. نباید به هر سایت و هر توری اطمینان کنید. بهتر است بعد از انجام تحقیقات لازم، دو یا سه آژانس مسافرتی خوش سابقه را انتخاب کرده و در آن برای دریافت ایمیل‌های مربوط به تورها، ثبت نام کنید.


۳. همیشه معروف ترین، بهترین نیست

در حالی که در برخورد با آژانس‌های مسافرتی و یا وب سایت ها، ما اغلب تمایل به این باور داریم که آن‌هایی که محبوب ترهستند، بهترین برنامه ریزان و ارائه دهندگان خدمات می‌باشند، اما این باور می‌تواند غلط باشد. در این رابطه تنها به تبلیغات و حرف‌های دیگران اکتفا نکنید. خودتان نیز تحقیق کنید.


۴. به پیشنهادهای اضافه، نه بگویید

معمولا آژانس‌های مسافرتی برای کسب درآمد بیشتر، با تعریف در مورد خدمات اضافی تر، درصدد ترغیب و در نهایت فریب دادن مشتریان هستند. برخی از این خدمات واقعا بی ارزش و غیر ضروری هستند و تنها بر هزینه‌های سفر شما می‌افزاید. پس با قاطعیت به این خدمات نه بگویید.

۵. امکانات و خدمات را بررسی نمایید

اگر شما در یک سفر کاری هستید، تمامی امکانات مورد نیاز برای راحتی خود و همچنین در دسترس بودن همه چیز را چک کنید. اطمینان حاصل کنید هتلی که برای شما در نظر می‌گیرند دارای وای فای، اتاق‌های کنفرانس مناسب برای جلسات، امکاناتی نظیر فکس، ارز خارجی و ... است یا خیر؟!
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار