gardeshban.ir

سازمان جهانی گردشگری شروع مسئولانه فعالیت‌های این حوزه را خواستار شد

سازمان جهانی گردشگری ضمن اعلام آمادگی خود برای حمایت از صنعت گردشگری و مشاغل مرتبط به آن، خواستار شروع مجدد و مسئولانه فعالیت‌های این صنعت شد.
کد خبر: ۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹-1399 April 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

به نقل از تراول دیلی نیوز، با فروکش کردن شیوع کرونا، فعالیت صنعت گردشگری به تدریج در تعدادی از کشور‌ها از سر گرفته می‌شود؛ سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) هم داده‌های جدیدی را منتشر کرد.

این داده‌ها نحوه و میزان تأثیر شیوع ویروس کرونا روی وضعیت صنعت گردشگری را نشان می‌دهد.

سازمان جهانی گردشگری با رفع محدودیت‌های سفر با تأکید بر لزوم مسئولیت‌پذیری، ایمنی و امنیت، داشتن تعهد معتبر برای حمایت از جهانگردی را  الزامی می‌داند.

این سازمان بار دیگر از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد از جهانگردی به عنوان فاکتوری تأثیرگذار در وضعیت اقتصادی کشور‌ها حمایت کنند.

شروع مجدد و مسئولانه فعالیت صنعت  گردشگری در اولویت است

برداشته شدن تدریجی محدودیت‌ها در برخی از کشور‌ها، ایجاد کریدور‌های مسافرتی، از سرگیری برخی پرواز‌های بین‌المللی و تقویت پروتکل‌های ایمنی و بهداشت از جمله اقدامات دولت‌ها برای شروع مجدد فعالیت صنعت گردشگری است.

زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در این باره گفت: «کاهش ناگهانی و گسترده تعداد گردشگران، مشاغل وابسته به صنعت گردشگری و اقتصاد را تهدید می‌کند. بنابراین بسیار مهم است که شروع مجدد گردشگری در اولویت قرار بگیرد. سازمان جهانی گردشگری با بازگشایی فعالیت صنعت گردشگری به صورت جدی از این بخش و مشاغل مربوط به آن حمایت و از اقدامات انجام شده توسط اتحادیه اروپا و کشور‌هایی از جمله فرانسه و اسپانیا برای حمایت اقتصادی از جهانگردی استقبال می‌کند».


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار