gardeshban.ir

کلوپ خودروهای دودیفرانسیل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به یاری مسافران می‌آیند

رزمایش طرح ترافیک زمستان ۹۹ پلیس راهور ناجا با حضور نمایندگان و اعضای امداد خودرو و کلوپ خودروهای دودیفرانسیل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۴۷۳
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹-1399 September 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رزمایش روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۹ با حضور سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا و مدیران، روسا و نمایندگان امداد خودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، سازمان آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و وزارت راه و ترابری و همچنین پلیس راه کشور در دانشگاه علوم انتظامی تهران برگزار شد.

در این طرح که تا ۲۰ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت، ۴۰ هزار نفر نیروی انسانی در تمام راه‌ها و جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مسافران خدمات امدادی ارائه خواهند داد.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین عضو فعال ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امسال با توجه به پیش‌بینی‌ها از شرایط خاص جوی کشور در زمستان پیش رو همچون سال‌های گذشته همراه و همگام با نیروهای خدوم پلیس، علاوه بر ظرفیت‌های امداد خودرویی از اعضای کلوپ خودروهای دودیفرانسیل خود نیز دعوت کرده است تا در گردنه‌های برف‌خیز و جاده‌های صعب‌العبور به یاری شهروندان و امداد‌خواهان بیایند.

همچنین کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در زمستان امسال با ایجاد انسجام بیش از پیش در ظرفیت‌های خود و با بهره‌گیری از ۱۶۰۰ گروه امدادی، ۱۷۰۰ نفر نیروی انسانی، ۵۰ پایگاه ثابت و کانکس، ۱۶۰۰ دستگاه خودروی امدادی سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین، به‌منظور پیشگیری از سوانح، کمک به تسهیل عبور و مرور و ایجاد امنیت در راه‌های کشور آماده خدمت‌رسانی به وسایل نقیله موتوری شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله موتورسیکلت، خودرو سواری، مینی‌بوس و اتوبوس در ۳۱ استان کشور است.

هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با شماره تلفن‌های سراسری ۰۹۶۲۹ و ۶۴۲۳ (۰۲۱) و کد خدمات استانی ۱۴۲۳ تماس بگیرند.


پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار