gardeshban.ir

بسته شدن محور هراز به روی مسافران

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: محور هراز از امروز به روی مسافران بسته می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۵۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰-1400 April 28
گردشبان (gardeshban.ir) :

علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: تعداد بیماران بستری شده در ۵ بیمارستان این شهر از مرز ۳۰۰ نفر و تعداد بیماران سرپایی از هزار نفر عبور کرده و شرایط نگران کننده کرونایی در این شهرستان حاکم شده است.

او با بیان اینکه محدودیت ورود خودرو‌های بومی به محور هراز در تعطیلات پیش رو با شدت و جدیت بیشتری اعمال می‌شود، افزود: این محدودیت در حد جریمه خودرو‌ها نیست و عوامل پلیس راه مستقر در لاریجان و ورودی شهرستان آمل مسافران غیربومی را به مبدا باز می‌گردانند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت:پلیس در مرحله نخست با تذکر و راهنمایی از ورود خوروهای غیربومی جلوگیری خواهد کرد اما در صورت ادامه و اصرار بر ورود با رانندگان متخلف برخورد قانونی انجام و خودرو نیز به مبدا بازگردانده می شود.

شریعت افزود: آمل اولین شهرستانی بود که وارد پیک پنجم کرونایی شد و تعداد بیماران کرونایی در آمل اکنون تقریباً دو برابر برخی از شهر‌های استان است.

او با بیان اینکه در دوره‌های قبل بیش از ۵۶۰ بیمار در مراکز درمانی شهرستان بستری شده بودند و شرایط بسیار وخیم شده بود، ادامه داد: محدودیت ورود مسافران برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا است.


باشگاه خبرنگاران 


پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار