gardeshban.ir

طراحی چادر لوکس با بدنه شیشه‌ای هوشمند در پارک ملی گرند کنیون

اگر هنوز بازدید از پارک ملی گرند کنیون در ایالات متحده امریکا را در لیست سفرهای خود قرار نداده‌اید، طراحی و ساخت نخستین چادر مجلل با اهرام شیشه‌ای معاصر به عنوان جدیدترین پروژه‌ایست که می‌تواند نظر شما را تغییر دهد.
کد خبر: ۴۳۶۰۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
این پروژه که به نوعی توسعه اهرام شیشه‌ای معاصر در حاشیه جنوبی پارک ملی گرند کنیون است، 10 واحد از این چادرهای شیشه‌ای را که هر کدام به مساحت 400 مترمربع هستند، در خود جا داده است که می‌تواند در جذب توریست تاثیر بسزایی داشته باشد.

طراحی این چادرهای لولس به گونه‌ایست که در خود حمام خصوصی، دوش، تهویه مطبوع، تخت ملکه و دیگر خدمات یک هتل فوق مدرن را جا داده‌اند و چنان فضای دنجی را ایجاد کرده‌اند که قطعا هر مسافری ترجیح می‌دهد بیشتر از یک شب در آن سکونت داشته باشد.

نکته جالب توجه اینجاست، اگر مسافران احساس کنند که با دیوارهای شیشه‌ای چادر خود بیش از اندازه در معرض دید قرار گرفتند، آنگاه می‌توانند به راحتی این دیوارهای هوشمند را با فشار یک دکمه مات کنند.

همچنین مسافران می‌توانند به راحتی در خارج از هرم خود در فضاهایی با طراحی زیبا که مجهز به وان آب گرم، نشیمن و صندلی راحتی هستند، از زمان لذت برده و بهترین استفاده را از محیط پارک داشته باشند. این چادرهای لوکس می‌توانند به راحتی خدمات دیگری همچون نمایش فیلم در فضای باز، بازی‌های اینترنتی و سایر سرگرمی‌های مفرح را به مسافران خود ارائه دهند که بسیار قابل‌توجه و دیدنی خواهند بود.


پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار