گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه این برنامه با تاکید بر همکاری مدیریت شهری با سرمایه گذاران، گفت: در بحث سرمایه گذاری عامل مهم جلب اعتماد بخش خصوصی توسط شورا وشهرداری است و اینکه بپذیرند که سرمایه گذار بدنبال سود است و از پدیدآمدن این سود در شهر درآمدپایدار، ثروت و اشتغال ایجاد می شود.
وی با اشاره به ظرفیتهای متنوع گردشگری همچنین اقلیم جغرافیایی متنوع و تاریخ کهن و آداب و رسوم خاص استان یزد، اظهار کرد: لازم است شهرداری ها و شوراها، مزیت های نسبی شهر خود، نظیر گردشگری، عرضه صنایع دستی، عرضه محصولات بومی، کویرگردی،... را به منظور سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای اشتغال و ایجاد درآمد بخوبی شناسایی نمایند.
جمالی نژاد اضافه کرد: شهرداری ها برای اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و جذب گردشگران و بازاریابی محصولات و معرفی پروژه های قابل سرمایه گذاری باید از قابلیتهای رسانه ها و فضای مجازی به نحو مناسبی استفاده نمایند.