gardeshban.ir

آشنایی با طبیعت زیبای ساحل قارچ در بالی+ عکس

بالی در کشور اندونزی درست در محل تلاقی اقیانوس هند و آرام واقع‌شده است. درواقع جزیره‌ای است بسیار کوچک که چشم اندازه‌های بی‌نظیر آن سبب شده است به شهرت جهانی برسد.
کد خبر: ۶۲۵۹۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

تماشای ساحل قارچ در تور بالی

 

بالی در کشور اندونزی درست در محل تلاقی اقیانوس هند و آرام واقع‌شده است. درواقع جزیره‌ای است بسیار کوچک که چشم اندازه‌های بی‌نظیر آن سبب شده است به شهرت جهانی برسد. مساحت بالی چیزی حدود ۵۶۰۰ کیلومترمربع است و تقریباً سه میلیون نفر در این جزیره زندگی می‌کنند. البته آب‌وهوای بکر و چشم اندازه‌های طبیعی بسیار خاص این جزیره سبب شده است که اخیراً افراد بسیاری از اروپا و استرالیا برای ادامه زندگی و کسب‌وکار این منطقه را در لیست اولویت‌های خود قرار دهند. مردمان این منطقه هندو هستند درست برخلاف سایر مردم اندوزی که مسلمان هستند. 

زبان رسمی این منطقه اندونزیایی است اما حضور گردشگران سبب شده است که بومی‌ها به‌خوبی با زبان انگلیسی آشنایی لازم را داشته باشند. واحد پول آن‌ها نیز روپیه اندونزی است. این جزیره با ایران ۴ ساعت اختلاف‌زمانی دارد و برای سفر به آن هم پرواز مستقیمی نیست. شما باید ابتدا به دوحه یا استانبول بروید و سپس برای یک سفر ۲۰ ساعته خود را آماده کنید. اکنون اگر برای این گردشگری آماده‌اید به جهت آشنایی با سواحل رؤیایی آن‌که شهرت جهانی پیداکرده است همراه ما باشید.

تماشای ساحل قارچ در تور بالی


سواحل زیبای اندونزی را بشناسیم


در همین ابتدا باید بگویم به دلیل واقع‌شدن در خط استوا این منطقه همیشه آب‌وهوای گرم و مرطوبی دارد. تقریباً دما بین ۲۰ تا ۳۳ درجه نوسان دارد. پس برای هم‌سفر شدن با تور بالی تقریباً در تمام فصول باید خود را آماده یک مسافرت تابستانی کنید.

ساحل قارچی رؤیایی‌ترین مکان در اندونزی


همان‌طور که اشاره شد به دلیل شرایط شکل‌گیری جزیره بالی این منطقه با سواحل رؤیایی‌اش حسابی سروصدا به پا کرده است. یکی از این جزیره‌ها جزیره قارچی است که در مجاورت روستای جونگوتباتو قرارگرفته یکی از رویای‌ترین جاهای دیدنی بالی محسوب می‌شود. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به رنگ سپید ماسه‌ها اشاره داشت که با ترکیب آبی دریا یک قاب باشکوه را خلق کرده است. شما اگر شنا کردن و غواصی را بلد باشید این ساحل بهترین انتخاب برای مشاهده مرجان‌ها و موجودات دریایی برای شما محسوب می‌شود. از یک‌سو می‌توانید تنی به آب بزنید و از سمت دیگر حمام آفتاب بگیرید و ریلکس کنید. به‌قدری این مکان آرام و دنج است که قطعاً هیچ‌وقت گردشگری در آن را از یاد نخواهید برد.

ساحل کوتا برای موج‌سواران


افرادی که علاقه‌مند به ورزش‌ها تفریحات آبی هستند حتماً باید با تور بالی هم‌سفر شوند. چراکه جذابیت‌های این سفر در کلام نمی‌گنجد مگر می‌شود نسیم خنکی که از سمت دریا به‌صورت شما می‌وزد را وصف کرد آن هم وقتی‌که در ساحل کوتا مشغول موج‌سواری هستید. کوتا هم یکی دیگر از سواحل تأثیرگذار در جذب توریست بوده است چراکه این ساحل در جنوب بالی، در روستایی به نام کلوراهان محل شب‌نشینی گردشگران است. ازآنجایی‌که برنامه‌های مسافرت بسیار به سمت بالی چیده می‌شود به‌صورت شبانه‌روزی برای مهمان‌ها در این مکان برنامه‌های متنوع تدارک دیده‌شده است تا سفر خاصی برای شما رقم‌زده شود. همین‌که در کنار دریا قدم بزنید و از آب‌وهوای بکر بهره بگیرید یعنی سفر خوشی را در پیش رودارید.

ساحل سانور


این ساحل یکی از اولین انتخاب‌های مسافران بعد از ساحل قارچی برای استراحت و تفریح محسوب می‌شود. چون آرامش مطلقی که در این ساحل در کنار ماهی گیری روستایی ها فراهم‌شده است را هیچ کجای دیگر نمی‌توانید تجربه کنید. این ساحل یکی از قدیمی‌ترین ساحل‌های منطقه است که شما می‌توانید از سبک و سیاق مردمان این منطقه به نفع خود برای یک مسافرت متفاوت نهایت استفاده را ببرید و گردشگری خاصی را برای خود رقم بزنید. البته قهوه شما در کافی‌شاپ‌های محلی به راه است و جایی برای نگرانی نیست.

تماشای ساحل قارچ در تور بالی


همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید محل واقع‌شدن جزیره بالی سبب شده است تا سواحل بسیاری برای گردشگری در پیش روی شما قرار داده شود. بسته به نیاز خود از این سفر می‌توانید در هر یک از این سواحل به گردشگری بپردازید. از یک‌سو می‌توانید شنا کنید و به ریلکس کردن مشغول شوید و از سمت دیگر شرایط برای غواصی کردن و موج‌سواری برای شما مهیا شده است. این را به یاد داشته باشیدکه کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های این سواحل حتماً شمارا به خرج می‌اندازند چراکه عطر و بوی غذاهای سنتی محلی هوش را از سر شما قرار است ببرد. امیداست مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا برای یک گردشگری متفاوت در اندونزی جلب کرده باشد.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار