gardeshban.ir

ایجاد گذر صنایع دستی راهی برای رونق تولید ملی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا شهر تهران ایجاد گذر صنایع دستی در خیابان نجات‌اللهی را راهی برای رونق تولید ملی خواند.
کد خبر: ۱۳۷۹۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا شهر تهران  در یکصدوچهل‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به روز صنایع دستی گفت: روز گذشته با همکاری شورای شهر تهران، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی آغاز هفته صنایع دستی در خیابان نجات‌الهی در مراسمی گرامی‌ داشته شد. با توجه به اهمیت صنایع دستی در فضای گردشگری باید تلاش کرد این مهم جایگاه مناسب و واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

وی ادامه داد: از آغاز شورای اسلامی شهر تهران در دوره‌ پنجم برخی از محورها مورد توجه قرار گرفت و برخی گذرها با محوریت گردشگری احیا شد. توجه به این حوزه‌ها سبب شده که یک گذر به نام رودکی و چهار گذر دیگر به نامهای نمایش، هنر، کتاب و فرهنگ در خیابان انقلاب شکل بگیرد.

حق‌شناس با تاکید بر این‌که بعد از پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی برای تبدیل خیابان نجات‌الهی به گذر صنایع دستی شورای شهر با این درخواست موافقت کرد،گفت: بر همین اساس در این محدوده تابلوهای راهنما نصب شد و عملا فرصتی برای گردشگران و سه میلیون خانواده ایرانی برای بهره‌گیری از این ظرفیت فراهم شده است. این اقدام یکی از راه‌هایی است که می‌توان برای مقابله با تحریم‌ها و رونق تولید ملی استفاده شود.

پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار