گردشبان (gardeshban.ir) : به تازگی ژاپن تودی اعلام کرده است: آژانس گردشگری ژاپن، کاتالوگ هایی
به زبان های مختلف درباره هزینه های درمان و بیمه چاپ کرده و در فرودگاه
ها توزیع کرده است.
ناتوانی گردشگران خارجی در پرداخت هزینه های درمان
خسارات زیادی به نظام درمان ژاپن وارد می کند و گردشگران اکثرا برای هزینه
های درمان یا خرید بیمه برنامه ای ندارند .
شرکت بیمه نیپون کوآ سیاست بیمه ای خود را توسعه داده و از سال ۲۰۱۶ آن
را آغاز کرده است که متوجه هزینه های درمانی بیماری های مهم است و از خسارت
های کوچک حمایت نمی کند.
مقامات ژاپنی امیدوارند با ابتکارهایی، مانع وارد شدن خسارت های بیشتر به نظام درمان ژاپن شوند.