gardeshban.ir

معاون گردشگری خبر داد/

ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.
کد خبر: ۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸-1398 October 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور درباره ایجاد برند ملی گردشگری گفت: در حال حاضر اقداماتی در راستای جذب گردشگر صورت می‌گیرد ولی هیچکدام از آنها برند خاص کشور را ندارند و هر کدام با یک لوگو و برند خاص اقدام به جذب گردشگر می‌کنند.

وی بیان داشت:‌ از ابتدای آذر تدوین برند ملی گردشگری کشور آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم این برند را تا دهه فجر امسال رونمایی کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با تأکید به اینکه صنعت گردشگری کشور نیاز به یک برند ملی دارد، گفت: هنگامی که در نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور حضور پیدا می‌‌کنیم فاقد برند و شعار واحدی هستیم که باید به سمت یکدستی شعارها و برندها در این نمایشگاه‌ها پیش برویم و هویت ملی‌مان را با این برند به نمایش بگذاریم.

تیموری یادآور شد: در بخشی از برندسازی‌ها نیز موضوع استانداردسازی خدمات گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: قطعاً برای ایجاد برند گردشگری از مشاوران سازمان جهانی گردشگری نیز که به ایران سفر داشته‌اند استفاده خواهیم کرد.
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار