گردشبان (gardeshban.ir) : کمال رضایی افزود: نرم افزار کاربردی "اروند یار” به منظور دریافت هر چه سریع تر و یکپارچه خدمات الکترونیک در منطقه آزاد اروند، خدمات گردشگری، خدمات سرمایه گذاری و همچنین ارسال گزارشات مردمی در حوزه بازرسی طراحی و پیاده سازی شده است.
رضایى ضمن تشکر از همکاری مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: امکان ثبت الکترونیکی شکایت، پیشنهاد و سو جریان، پیگیری درخواست ها، وضعیت پرونده در تمام مراحل و ارجاعات کارشناسی، امکان ثبت شکایت بصورت صوتی و تصویری در بخش بازرسی این نرم افزار میسر می باشد؛ همچنین به منظور آگاهی از وضعیت پرونده، پیامک های مرتبط به شخص شکایت کننده ارسال می گردد.
وى با اشاره به اهمیت گسترش خدمات الکترونیک در وضعیت کنونی خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه آزاد اروند می توانند مشکلات خود را از طریق اپلیکشین اروند یار به مسئولین بازرسی سازمان ارجاع دهند و بدون حضور فیزیکی با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع و رفت و آمد این امکان میسر گردیده است که پیشنهادات، شکایات و سوجریان را گزارش کنند.
مدير زير ساخت هاى فناورى اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: امکان استفاده از خدمات الکترونیکی سازمان منطقه آزاد اروند در بخش های سرمایه گذاری و گردشگری نیز در این نرم افزار کاربردی تعبیه شده است.
گفتنی است؛ در بخش خدمات الکترونیک این نرم افزار امکان دسترسی به سامانه ثبت شرکت، صدور مجوز نقل و انتقال ملک، سامانه خودروهای پلاک اروند، سامانه جامع کسب و کار و سایر سامانه های سازمان فراهم است.
رضایی با اشاره به خدمات این نرم افزار کاربردی، خاطرنشان کرد: نسخه یک این نرم افزار بر روی کلیه گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است و به زودی در فاز دوم و نسخ جدید این نرم افزار امکان پیگیری مکاتبات اداری با سازمان، صدور مجوزهای لازم برای فعالان اقتصادی نیز فعال سازی خواهد شد.
به منظور دریافت و نصب مستقیم نرم افزار کاربردی اروند یار از طریق لینک فوق اقدام فرمائید.
http://arvandfreezone.com/software/arvandyar.apk