gardeshban.ir

به دلیل وضعیت هشدار شیوع کرونا در لرستان؛

ورود گردشگر به دریاچه «گهر» تا اطلاع ثانوی ممنوع است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: لرستان همچنان در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارد و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی از ورود گردشگر به دریاچه «گهر» جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۰۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید امین قاسمی امروز سه شنبه در سخنانی گفت: با توجه به اینکه لرستان همچنان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا قرار دارد و به منظور حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی از ورود گردشگر به دریاچه گهر ممانعت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی ورودی‌های منتهی به دریاچه گهر مسدود است، اظهار داشت: با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان از ورود گردشگران به دریاچه جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برپایی هر گونه چادر و کمپ را در کنار دریاچه ممنوع دانست و افزود: با دفاتر و آژانس‌های گردشگری که اقدام به برگزاری تورهای غیر مجاز به دریاچه کنند برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

قاسمی بیان کرد: هر ساله از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور علاقه مندان به دریاچه زیبای گهر می‌توانند از این منطقه بازدید کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن لرستان در بین استان‌های در وضعیت هشدار ورود به دریاچه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها